“Ook voor een gewone biefstuk friet wordt je hier prima bediend.”
Beoordeling van 't Frietamientje

't Frietamientje
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Oedelem
22 november 2016 beoordeeld

Ook voor een gewone biefstuk friet wordt je hier prima bediend. De saus naar keuze is heel lekker, een beetje frietjes bij vragen is geen probleem. Echt een stijlvolle zaak en dit voor een degelijke prijs.

Datum van bezoek: november 2016

31 oktober 2016 beoordeeld

Samen met de familie een frietje stekken in 't Frietamientje. Ruime plaats om te genieten van lekkere frieten. Vriendelijk in bediening. Blijkbaar werkt de afzuiging niet overal even goed in deze open keuken, daar we een lichte verbrande geur waarnamen van de grill voor de bicky burgers. De bicky burger van de zoon was evenwel perfect gegaard. De portie frieten was overweldigend. Alles samen we hebben ons buikje rond gegeten met voortreffelijke frieten en bijhorende snacks.

Datum van bezoek: oktober 2016
20 augustus 2016 beoordeeld

restaurantjes in de buurt waren op verlof of hadden sluitingsdag. dan maar naar de frituur.......
geweldige ervaring. 't frietamientje staat sindsdien steeds op de planning als we logeren in de bergvallei. lekkerste frietjes ooit !

Datum van bezoek: april 2016
25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker frietje, een meduim kan je gerust aanzien als een grote friet! Grote keuze aan vlees en vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: juni 2016
18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke frietjes en hamburgers! Zalige slaatjes, hmmm....Heel propere zaak en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die 't Frietamientje bekeken, bekeken ook

Beernem, West-Vlaanderen
Beernem, West-Vlaanderen

Oedelem, West-Vlaanderen

In 't Frietamientje geweest? Deel je ervaringen!