“Veel friet voor weinig geld...”
Beoordeling van 't Frietamientje

't Frietamientje
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Oedelem
31 oktober 2016 beoordeeld

Samen met de familie een frietje stekken in 't Frietamientje. Ruime plaats om te genieten van lekkere frieten. Vriendelijk in bediening. Blijkbaar werkt de afzuiging niet overal even goed in deze open keuken, daar we een lichte verbrande geur waarnamen van de grill voor de bicky burgers. De bicky burger van de zoon was evenwel perfect gegaard. De portie frieten was overweldigend. Alles samen we hebben ons buikje rond gegeten met voortreffelijke frieten en bijhorende snacks.

20 augustus 2016 beoordeeld

restaurantjes in de buurt waren op verlof of hadden sluitingsdag. dan maar naar de frituur.......
geweldige ervaring. 't frietamientje staat sindsdien steeds op de planning als we logeren in de bergvallei. lekkerste frietjes ooit !

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker frietje, een meduim kan je gerust aanzien als een grote friet! Grote keuze aan vlees en vriendelijke bediening!

18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke frietjes en hamburgers! Zalige slaatjes, hmmm....Heel propere zaak en vriendelijk personeel.

27 juni 2016 beoordeeld

We zijn voor de eerste keer naar ' t Frietamientje geweest en waren niet ontgoocheld:
we aten verse frietjes met zelfgemaakt stoofvlees en tartaar.

De frietjes waren heel lekker, het stoofvlees was goed maar ik hou liever van stoofvlees in bier en het was meer een gewone bruine saus. De tartaar was superlekker.

Ook de service was vlot en de schotel werd geserveerd op een porceleinen bord wat het aangenaam maakt om te eten. De porties zijn ruim en het is er aangenaam zitten.

We komen zeker terug

Reizigers die 't Frietamientje bekeken, bekeken ook

Beernem, West-Vlaanderen

In 't Frietamientje geweest? Deel je ervaringen!