“Super!”
Beoordeling van 't Frietamientje

't Frietamientje
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Oedelem
18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke frietjes en hamburgers! Zalige slaatjes, hmmm....Heel propere zaak en vriendelijk personeel.

27 juni 2016 beoordeeld

We zijn voor de eerste keer naar ' t Frietamientje geweest en waren niet ontgoocheld:
we aten verse frietjes met zelfgemaakt stoofvlees en tartaar.

De frietjes waren heel lekker, het stoofvlees was goed maar ik hou liever van stoofvlees in bier en het was meer een gewone bruine saus. De tartaar was superlekker.

Ook de service was vlot en de schotel werd geserveerd op een porceleinen bord wat het aangenaam maakt om te eten. De porties zijn ruim en het is er aangenaam zitten.

We komen zeker terug

21 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sorry maar ik vond ze echt naar karton smaken. De hamburgers waren wel in orde. Het is ook een propere zaak.

23 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het plaatsje ligt wat afgelegen maar de weg er naartoe is de moeite waard. Ze hebben hier de meest heerlijk friet. Smakelijk en een beetje krokant. De cheesy gourmet burger is zalig en ook de andere snacks zijn aan te raden. Je krijgt hier echt glaswerk en bestek om te gebruiken bij het eten. Volop parkeergelegenheid en zeer vriendelijk personeel.

25 maart 2016 beoordeeld

schitterende service , bellen en afhalen het loopt perfect
ben nog niet ter plaatse geweest maar zal ook wel héél ok zijn ( mijn vorige beoordeling verkeerd ingetoetst op een 1 , moet dus een 5 zijn )

Reizigers die 't Frietamientje bekeken, bekeken ook

Beernem, West-Vlaanderen

In 't Frietamientje geweest? Deel je ervaringen!