“Met vrienden gaan eten .”
Beoordeling van Gasthofhoeve

Gasthofhoeve
Geclassificeerd als nr. 4 van 7 Restaurants in Zemst
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden gaan eten . Het was top ; gezellig kader , zeer lieve en perfecte bediening en bovenal nog eens zeer lekker. Deze mensen zullen er komen als ze zo hun best blijven doen , een echte aanrader

23 augustus 2020 beoordeeld

Dit is gewoon een uitstekend restaurant dat zeer rustig is gelegen met een ruime gastenparking.
Wanneer je hier op een zwoele zomeravond buiten dineren wil, doe je er best aan om ruim vooraf te reserveren.
De kaart is vrij uitgebreid o.m. met keuzemenu's. Wij opteerden voor een 3 gangenmenu aan 49€, en waren daar zeer tevreden mee.
Mooie keuze aan wijnen aan correcte prijzen.
Reken met aperitief, wijn en koffie inbegrepen op ong. 70€ p.p.

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had voor mijn vriendin haar verjaardag een tafel gereserveerd met het idee om een romantische tête à tête te hebben in een chique restaurant. Ik had hoge verwachtingen, de menukaart was veelbelovend en ook de foto's zagen er goed uit. Helaas werd ik toch serieus teleurgesteld door de realiteit.

Het eten was lekker, maar niet om van de daken te schreeuwen. De inrichting was smaakvol. De bediening punctueel, enkel het voorgerecht nam wel wat tijd in beslag (we moesten 40 minuten wachten). De overige maaltijden kwamen aan een aangenaam tempo toe, met voldoende tijd om na te genieten maar niet teveel tijd dat het vervelend werd.

Het is echter de service die voor mij roet in het eten gooit. Ik had ruim op voorhand gereserveerd dus er was geen sprake van een verrassing. We kwamen aan en werden verbannen naar het zieligste tafeltje dat mij ooit toegewezen is. In een uithoek van het restaurant, ver weg van alle andere tafels. We zaten in een hoekje waar niets te zien viel buiten een kast waarop rommel gestapeld lag. We zaten geklemd tussen wc en keuken. Ik heb meerdere malen mijn ongenoegen geüit over de tafel die ons was toegewezen maar het mocht niet baten. Rond 21 uur begon men dan ook nog in de keuken luide muziek af te spelen wat leidde tot een vreselijke mix van klassieke muziek en Old Time Road van Lil Nas X. Op een gegeven moment knalde zelf The Circle Of Life van The Lion King tegen mijn trommelvlies.

Door zo'n service krijg je het gevoel minder te zijn dan de andere gasten. Zo'n tafel zou een restaurant van dergelijke klasse gewoonweg niet mogen aanbieden, daar zijn geen excuses voor. We waren goede klanten en ik heb veel geld opgedaan. Wanneer ik de rekening kreeg kon ik dan ook niet het gevoel van mij afschudden dat dit een slechte mop was en ik gewoon goed in 't zak was gezet. Gelukkig was mijn vriendin zo mooi als altijd waardoor de avond niet kon stukgaan. De volgende keer neem ik haar mee naar een restaurant waar ze wel weten hoe ze klanten moet soigneren.

8 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we zin hadden in een extraatje, hier in het verleden telkens heel lekker en gezellig gegeten hadden en we tegelijk de lokale horeca wilden ondersteunen bestelden we een heerlijk menu voor 2 via de website. We ontvingen even na bestelling keurig een bevestiging en keken dus al uit naar een fijn begin vh weekend. En daar eindigt het positieve....
Bij aankomst op het afgesproken uur van ophaling worden we bijna de zaak uitgekeken en wordt er zeer onvriendelijk gevraagd wat we komen doen? "Eh onze bestelling ophalen" en we tonen de bevestiging. Ah nee die hadden ze niet ontvangen...ja er waren wel vaker problemen met dat systeem... Eh ja, en nu? Ja wij hebben nog wel een tafeltje vrij ergens vanavond. Maar dat was onze bedoeling niet. Tja dat was dan jammer...
Geen excuses, klantvriendelijke tegemoetkoming, helemaal niets. Of we nu maar wilden vertrekken want zij moesten eten.
Ongelofelijk gemiste kans. Een fout kan altijd gebeuren maar dan mag je als klant toch iets meer creativiteit en vriendelijkheid als reactie verwachten.

Datum van bezoek: juli 2020
5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, een keuken met top producten. Een mooie zaak en een goede bediening. Werken met lokale producten en ook in de zomer een mooi terras!

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Gasthofhoeve bekeken, bekeken ook

Hofstade, Vlaams-Brabant

Zemst, Vlaams-Brabant

In Gasthofhoeve geweest? Deel je ervaringen!