“Mooi huisje op uitstekende lokatie”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 6 bijdrager
116 beoordelingen
32 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 nuttige stemmen
“Mooi huisje op uitstekende lokatie”
Beoordeeld op 24 november 2016 voor een verblijf in november 2016

Casa Janca is uitstekend gelegen op een rustige plek, op ongeveer 100 meter van het strand. Met onze kinderen was het beter om naar het hoofdstrand van Sayulita te gaan omdat daar het water wat minder snel diep wordt, maar ook dat is maar 10 minuten lopen via het dorp of via het strand. Het huisje heeft een mooie tuin met BBQ, maar we hebben eigenlijk al onze tijd in het dorp of op het strand doorgebracht. De slaapkamers zijn voldoende groot. Er is maar een soort kussens op de bedden en voor met name mijn vrouw waren ze te dun. De ventilator die in de slaapkamers hangt werkt niet heel goed en het huisje heeft ook geen airco. Eind november was dat niet zo´n probleem, maar ik kan me voorstellen dat het in de zomermaanden erg warm kan zijn. De keuken had alle benodigdheden en er werd ook voor drinkwater gezorgd. De wifi was prima!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Reisgroep: Kleine kinderen
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren