Boek nu, betaal bij aankomst
TripAdvisor
  • Inclusief ontbijt
TripAdvisor
Zie aanbieding
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Restaurant
4 juni 2016 beoordeeld

In dit hotel hebben we geluncht. Voor een paar CUC kregen we twee sandwiches met kaas, salade en iets te drinken. Het eten smaakte goed. Tijdens de lunch was er een muzikant die gitaar speelde en liedjes zong.
Het personeel is er vriendelijk. In de lobby van het hotel kun je heerlijke koffie krijgen (americano en espresso).
Tijdens een bezoek aan Bayamo raad ik een bezoekje aan dit hotel/restaurant zeker aan.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
29 april 2016 beoordeeld

Als je in hotel Royalton binnen komt merk je meteen dat het hier net iets verzorgder is dan andere hotels uit dezelfde prijsklasse in Cuba.

Zowel het hele hotel als de kamers lagen er verzorgd en proper bij.
Je had meteen het gevoel dat dit hotel aan onze Europese standaarden voldoet.

Wij hadden een voldoende ruime kamer, maar ik kan me voorstellen dat als je twee reiskoffers naar je kamer zou slepen dat het toch aan de krappe kant zou worden.

Het sanitair was in orde en de bedden waren van degelijke kwaliteit zodat zelfs een moeilijke slapen hier tot rust kan komen. Onze kamer was aan de straatzijde, met zicht op het stadsplein. Tot middernacht luiden ze elk uur een "elektronische" bel die inslapen moeilijker maakt.

Het hotel heeft een gezellig terras met zich op het stadsplein en de Cubaanse geldronselaars moet je er zoals in elke stad, maar bij nemen.

Zeker een aanrader als je een fly+drive doet.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
12 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Verblijf was wel prima voor één nachtje, maar dat was ook lang genoeg. De kamer was zeer klein en donker. In de slaapkamer was een klein klapraam en in de badkamer geen raam. Het was schoon, maar het rook niet heel fris. De ligging van het hotel is wel erg mooi. Het ontbijt was matig.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
28 mei 2014 beoordeeld

Het hotel heeft een mooie uitstraling. Personeel is wat langzaam maar niet onvriendelijk. De kamer was wat aan de kleine kant en zeker niet schoon. Maar al met al was het toch allemaal alleszins redelijk.

• Verbleef: april 2014, reisde met een partner
2 januari 2013 beoordeeld

Mooi koloniaal hotel aan het mooiste (autovrije) plein van Bayamo.
Kamer zijn niet groot (kleinste van onze rondreis), maar alles aanwezig wat je nodig hebt.
Geen lift dus even flink sjouwen, maar het is ook maar 1 etage die je op moet. Ontbijt was prima. Overdag veel muziek op het plein en 's avonds lekker rustig. In Bayamo hing een erg ontspannen sfeer (vergeleken met bijv. Camaguey). Mooi voor een nachtje hier!

• Verbleef: december 2012, reisde met een partner