“Mini stonehenge”

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Staat slecht aangegeven. Je moet het zandpad oprijden.
Nergens informatie te vinden met betekenis, leeftijd,...

26 juli 2017 beoordeeld

Gelegen naast Monsarraz in een verlaten veld. Je kan er volledig rondlopen maar niemand kent de betekenis

9 mei 2017 beoordeeld

Even een korte stop voor deze interessante plek. Leuk om even terug te gaan in de tijd en deze cromlech te bekijken, vlakbij Monte Serraz

5 mei 2017 beoordeeld

Verleden week langs geweest, lijkt wel een uurwerk uit de prehistorie. Leuk voor de aspirant archeologen onder ons.

Bekijk meer beoordelingen
11 april 2017 beoordeeld

Een cirkel van babymenhirs rond een megaliet. Verder niets. Leuk als je hier voorbijkomt maar ik vond het niet echt een omweg waard.

Reizigers die Cromeleque do Xerez (Monsaraz) bekeken, bekeken ook

In Cromeleque do Xerez (Monsaraz) geweest? Deel je ervaringen!