Vandaag geopend: 10:30 - 16:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Zeer interessante stadstour gehad in de TukTuk

Beoordeeld op 12 september 2019
Turtel70
Heel leuke manier om Mijas te ontdekken

Beoordeeld op 8 augustus 2019

vanaf US$ 358,97
vanaf US$ 298,14
vanaf US$ 449,04
Beoordeeld op 4 augustus 2021 via mobiele applicatie

Eerder al eens mijas pueblo bezocht. Nu met de tuktuk in korte tijd, 35min, veel gezien en gehoord van de zeer vriendelijke gids in het Engels.
Geboekt via wh.app, waar ik snel een reactie op kreeg.
Cash betalen.
Mijn man is redelijk groot en moest wel wat moeite doen om onder de luifel door te kijken.
Daarna nog wat gegeten en gedronken en wat door het dorp gestruind en nogmaals van het uitzicht genoten.
Waarna na betaling van maarliefst 1 Euro het nette dorp uit gegaan.

Datum van activiteit: augustus 2021
tuktukspain, Manager van Tuk Tuk Spain, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2021

Fijn te horen, dat jullie van de Tuk Tuk tour in Mijas genoten hebben.

De Tuks worden in Thailand gefabriceerd en zijn inderdaad niet voor hele grote Europëers gedacht. Vandaar ook dat het grootse gedeelte van de luifels van doorzichtig plastic is.

Om misverstanden te vermijden: de vermelde prijs van 1€ is voor de parkeer garage in het centrum van Mijas Pueblo en niet voor onze Tuk Tuk tour.

Beoordeeld op 13 september 2019

Zeer aan te bevelen stadstour in Mijas boven. Er wordt serieus alles uitgelegd over de historie en het heden van de mooie plaats.Echt een aanrader.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Leuke, originele manier om Mijas te ontdekken. De ezelritjes vinden wij dieronvriendelijk en niet meer van deze tijd.
Heel vriendelijke gidsen die vele talen spreken. Wij hadden Carmen en ze was heel sympathiek en aardig. Onze dochters van 5 en 8 waren heel blij dat we deze uitstap gedaan hebben.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 25 maart 2019 via mobiele applicatie

De elektrische Tuk Tuk toer biedt een geweldige manier om Mijas te zien. Heel informatief, met goede uitleg van de Engelstalige gids. De uitzichten zijn werkelijk prachtig!

Beoordeeld op 1 december 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend en zeer interessant. Zeer goede gids, veel uitleg gekregen. Prachtige zichten. Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: september 2018