“Heerlijk vakantiehuis!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Villa Santana

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijk vakantiehuis!”
Beoordeeld op 6 augustus 2015 voor een verblijf in juli 2015

2 weken vakantie gevierd in Villa Santana. Het was heerlijk. Mooi groot huis. Enorm complete inventaris. Hele vrije ligging (absoluut geen last van buren). Uitzicht was magisch. Zwembad fijn groot. Veel te doen in de omgeving op allerlei gebied.
Samen met onze 4 kinderen een fantastische tijd gehad!
Enige minpunt: geen airco in huis. Wel grote ventilatoren aan de plafonds die zorgen voor een lekker windje, maar helaas het huis niet afkoelen. Wij vonden hierdoor met name de nachten vrij warm.
Voor de rest geen minpunten.

Reisgroep: Young Children
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren