“Zeer compleet huis met inboedel in een ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
jannetden ...
Schiedam, Nederland
1 beoordeling
“Zeer compleet huis met inboedel in een schitterende omgeving”
Beoordeeld op 25 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Het huis heeft een renovatie ondergaan en is een prachtig en luxe geworden, ruim en volledig ingericht, aan alles is gedacht. De eigenaar is zeer behulpzaam en is weliswaar op afstand zeer gastvrij.

Datum van verblijf: juli 2018
25 aug 2018
Wat een leuke en positieve reviw jannet. Erg bedankt.
geesjeout
Bunnik, Nederland
1 beoordeling
“Totale rust en stilte (behalve de vogels), veel natuur en goed verzorgd huisje.”
Beoordeeld op 2 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018

Het huisje ligt op een heel rustig bungalowpark, waar verder geen voorzieningen zijn. Veel privacy.
Natuur in overvloed, je loopt vanuit de tuin zo het bos in.
Het huisje is heel goed verzorgd en bevat alles wat je nodig hebt!
Een prachtige omgeving, heerlijk wandelen en fietsen.
Wij, 4 volwassenen en 3 kinderen (4,3 en 0), hebben een heerlijke week gehad!

Datum van verblijf: juni 2018
Je leeftijdgroep 65+
25 aug 2018
Hartelijk dank geesjeout voor dit fantastische commentaar. Dat doet me echt goed, dat het huisje zo gewaardeerd wordt.
tonnie s
Doesburg, Nederland
Niveau 3 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Comfortabele bungalow midden in de natuur”
Beoordeeld op 27 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Bungalow motief is een oase van rust op een klein bungalowparkje. Om de bungalow een grote tuin, waardoor je je midden in de natuur waant.
Vanuit de bungalow is het mogelijk mooie fiets- en wandeltochten te maken naar mooie plaatsen in de Achterhoek.

Datum van verblijf: mei 2018
25 aug 2018
Harterlijk dank Tonnie voor deze geweldige review.
Monique N
1 beoordeling
“Heerlijk huisje in een nog mooiere omgeving”
Beoordeeld op 4 mei 2018 voor een verblijf in april 2018

We hebben een heerlijk weekend gehad. Het huisje staat in een prachtige omgeving, midden in het bos. In het huisje ontbreekt het u aan niets. Een prachtige uitgebreide keuken. De bedden liggen heerlijk en het was er brandschoon.
Nog wel een tip ( geen kritiek ). Ik miste de brandmelders. We hebben behoorlijk onweer gehad en vind dan een brandmelder een veilig gevoel.

Datum van verblijf: april 2018
25 aug 2018
Dank je wel Monique voor deze mooie review. Als we in december zelf in het huisje zijn, zullen we een brandmelder gaan plaatsen. Kan nooit geen kwaad.
mjmkok
Den Bosch, Nederland
“heerlijk rustig”
Beoordeeld op 28 april 2018 voor een verblijf in april 2018

prima huisje, van alle gemakken voorzien, heerlijk rustig en veel privacy rondom,
midden in de bossen, wandel en fietsplezier,leuke plaatsjes in de buurt en vlakbij het mooie Deventer

Datum van verblijf: april 2018
25 aug 2018
Een (erg) laat bedankje voor deze mooie review. Ik ben er blij mee.
Hedwig va ...
1 beoordeling
“Gezellige moderne accommodatie in een rustig kleinschalig bungalowpark”
Beoordeeld op 4 maart 2018 voor een verblijf in februari 2018

Als welkom stond er bij aankomst een vers boeket bloemen. Het huisje was keurig schoon en goed ingericht. Omdat het -7 graden en prachtig weer was, hebben we veel in de omgeving kunnen wandelen. De mappen met wandel- en fietstochten die in het huisje aanwezig zijn, kwamen goed van pas. Het ultieme vakantie gevoel is, wanneer de reeën aan het begin van de avond achter het huisje naar voedsel lopen te zoeken. Kortom we hebben genoten van de rust en natuur.

Datum van verblijf: februari 2018
18 mrt 2018
Dank je wel Hedwig. Niets beter dan tevreden klanten.

Ron
Margreet ...
1 beoordeling
“Heerlijk huisje op kleinschalig bosrijk natuurpark”
Beoordeeld op 7 november 2017 voor een verblijf in november 2017

Compleet en goed ingericht huisje met grote tuin op een leuk en rustig bungalowpark midden in de natuur

Datum van verblijf: november 2017
9 nov 2017
Zeer bedankt voor deze uitstekende review. Dat doet ons deugd.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren