“Gezellige moderne accommodatie in een rustig ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Hedwig va ...
1 beoordeling
“Gezellige moderne accommodatie in een rustig kleinschalig bungalowpark”
Beoordeeld op 4 maart 2018 voor een verblijf in februari 2018

Als welkom stond er bij aankomst een vers boeket bloemen. Het huisje was keurig schoon en goed ingericht. Omdat het -7 graden en prachtig weer was, hebben we veel in de omgeving kunnen wandelen. De mappen met wandel- en fietstochten die in het huisje aanwezig zijn, kwamen goed van pas. Het ultieme vakantie gevoel is, wanneer de reeën aan het begin van de avond achter het huisje naar voedsel lopen te zoeken. Kortom we hebben genoten van de rust en natuur.

18 mrt 2018
Dank je wel Hedwig. Niets beter dan tevreden klanten.

Ron
Margreet ...
1 beoordeling
“Heerlijk huisje op kleinschalig bosrijk natuurpark”
Beoordeeld op 7 november 2017 voor een verblijf in november 2017

Compleet en goed ingericht huisje met grote tuin op een leuk en rustig bungalowpark midden in de natuur

9 nov 2017
Zeer bedankt voor deze uitstekende review. Dat doet ons deugd.
Han O
1 beoordeling
“Mooie rustige plek, ook voor onze hond”
Beoordeeld op 18 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Een heerlijk huisje, mooi ruim. Mooie keuken en douche en heerlijke bedden.
Dan valt het wel wat tegen als je een zitplaats zoekt.
Zowel de beide banken als de eetkamerstoeltjes zitten voor geen meter, zeker als je wat ouder bent. En we misten handige informatie zoals tel.nrs. van gezondheidscentra of artsen. En heel praktisch: waar haal je zo dicht mogelijk in de buurt je broodje en je dagelijkse boodschappen? Even een lijstje op het prikbord zou handig zijn.

18 okt 2017
Dag Han O,

Hartelijk dank voor uw mooie review. In een lade in het kastje onder de trap ligt o.a. een map met alle door u gewenste informatie. Spijtig dat u hem niet heeft gevonden. Het stond vermeld in de aan u toegezonden informatie. In november gaan we zelf weer naar ons huisje en zullen we het zitconfort onder de lope gaan nemen.
Annieta V
1 beoordeling
“Heerlijk huisje met mooie ligging”
Beoordeeld op 26 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Heel fijn en schoon huisje op prachtige plek middenin het bos op een mooi, rustig en net vakantieparkje. Veel privacy. Ruime slaapkamers met fijne bedden en een mooie badkamer. Voor 6 mensen is kamer en keuken wat krap, maar voor de rest prima. We zijn nu voor de 2e keer geweest, want er is veel te wandelen en fietsen en te beleven in de omgeving! Nu al heimwee...

1 sep 2017
Dank je wel Annietta, met zo'n review kunnen we vooruit.
Mvg Ron
anlaujans ...
Heinkenszand, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“geweldig!”
Beoordeeld op 18 juni 2017 voor een verblijf in mei 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

In een woord geweldig, de rust de ruimte de ligging,en wat ook belangrijk is het huisje is superschoon!

26 aug 2017
Zeer bedankt voor jullie lovende commentaar en erg blij tehoren, dat het huisje zo schoon was. We zullen de complimenten overbrengen aan onze hulp.
Mvg Ron
Amsterdam, Nederland
Beoordeeld op 11 april 2017 voor een verblijf in maart 2017

12 apr 2017
Erg bedankt voor deze positieve review!!
We zijn er blij mee.
_kceduppe ...
Delft, Nederland
“Fijn vertoeven!”
Beoordeeld op 25 maart 2017 voor een verblijf in maart 2017

Netjes, gezellig en knus. Als je van koken houdt is de keuken uitermate geschikt voor het bereiden van lekkere dineetjes. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. het huis is uitstekend gelegen aan het eind van het park met wandelgebied als achtertuin. Heerlijk voor mens en hond! Wij waren er met zijn drieën en hadden ieder een eigen slaapkamer. Het was een geweldig weekend!

26 mrt 2017
Een betere review kunnen we ons niet wensen. Heel erg bedankt!!

Ron
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren