“SUPER huis in heerlijk rustig en mooi bos fijn ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
ericslor
Halfweg, Nederland
1 beoordeling
“SUPER huis in heerlijk rustig en mooi bos fijn voor mens en hond!”
Beoordeeld op 25 februari 2017 voor een verblijf in februari 2017

een prachtig goed ingedeeld huis met alles erop en eraan. gelegen in een rustig park aan de rand van het bos en 10 minuten lopen van de gorselse heide. de achtertuin grenst aan het bos waar wij als hondenbezitter zo in konden lopen, en als wij vroeg waren zagen wij de hertjes in het bos.
er waren veel wandelroutes maar ook fiets routes ontbraken niet

Je leeftijdgroep 35-49
25 feb 2017
Wat kan ik hierop zeggen? Ontzettend bedankt voor deze positieve review.
elsjanse
Almelo, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijk vrijstaand compleet vakantiehuisje!”
Beoordeeld op 26 januari 2017 voor een verblijf in januari 2017

Het huisje is prachtig vrij gelegen, je loopt zo het bos in. De Gorsselse Heide is vlakbij en wij genoten van het besneeuwde en zonnige landschap. In het huisje is werkelijk alles aanwezig. Op de fiets ben je via de knooppunten zo in Gorssel of Zutphen. Zeker voor herhaling vatbaar!

7 feb 2017
Dank je wel Elsjanse, we zijn erg blij met deze review en wie weet tot een volgende keer.
Ron
Rob E
“Geweldige Kerstdagen beleefd.”
Beoordeeld op 11 januari 2017 voor een verblijf in december 2016

Met onze twee dochters met man hebben we erg genoten van ons verblijf in huis Motief. Sinds de laatste keer, 5 jaar geleden, super opgeknapt en verbouwd. Graag tot de volgende keer.
Rob en Joke.

16 jan 2017
En uiteraard zeer bedankt Rob en Joke.
Bart F
Utrecht, Nederland
2 beoordelingen
“Relax huisje in rustige omgeving”
Beoordeeld op 7 oktober 2016 voor een verblijf in september 2016

Het is niet de eerste keer dat ik in dit huisje heb verbleven en zeker niet de laatste. Het huisje is erg relax. Gelegen op een klein, rustig vakantiepark. De tuin grenst aan het bos. De omgeving is erg stil en je hebt de mogelijkheid om de drukte op te zoeken: Deventer en Zutphen zijn om de hoek. Het huis is schoon en van alle gemakken voor een weekendje weg voorzien. Wat erg prettig is, is dat er wat spullen (zoals koffiefilters en vaatwastabletten) in het huisje aanwezig zijn. Owja, de wifi doet het erg goed! :-)

Reisgroep: Vrienden
8 okt 2016
Erg bedankt Bart en graag tot een volgende keer!!
Theamitav ...
Voorschoten, Nederland
1 beoordeling
“Luxe vakantiewoning aan de bosrand”
Beoordeeld op 23 juli 2016 voor een verblijf in juli 2016

We hebben genoten van de tuin aan de bosrand waar onze border collie vrij het bos ik kon rennen. De vakantie woning ligt vrij en je heb bijzonder veel privacy.
Inrichting van het huisje is zeer luxe met een prettige keuken waar je in ieder geval Jamie proof kan koken.
Met Deventer op 20 min rijafstand was er genoeg te beleven in juli. O.a. Theather opstelten en een tribute band concert.
Een aanbeveling voor natuurliefhebbers en cultuurliefhebbers.

Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Tuin waar de hond vrij kon bewegen
Minpunten: Afvoer vuilnis is wat onhandig
Reisgroep: Tieners
Mensen met huisdieren
25 jul 2016
We zijn erg blij met jullie lovende woorden. Heel hartelijk bedankt.
kveen233
Oostvoorne, Nederland
1 beoordeling
“Goede bungalow op rustig park”
Beoordeeld op 30 juni 2016 voor een verblijf in juni 2016

Mooie A-woning. Park aan onderhoud toe, veel huizen verwaarloosd en door groen overwoekerd.Voor kinderen niets te beleven, wel een zeer rustig park waar je niets hoort.

Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Rust en ruimte.
Minpunten: Geen mobiel bereik.
Reisgroep: Alleen
Oudere reizigers
2 jul 2016
Hartelijk dank voor je beoordeling kveen233.

Ik vond het wel jammer, dat je meer het park hebt beoordeeld dan mijn vakantiehuisje, waar je in een mail aan mij over schrijft: “Ik heb een fijn aantal dagen doorgebracht in bungalow Motief, moderne inrichting, goed sanitair, mooie ligging.”
Helaas staat dit niet in je beoordeling bij TripAdvisor.

Wat betreft de verwaarloosde en door groen overwoekerde huizen ben ik toch een andere mening toegedaan. Ik heb in de 22 jaar, die ik nu verhuur nooit van iemand te horen gekregen, dat ze de andere huizen verwaarloosd en overwoekerd vinden en het park slecht onderhouden. Er worden maar een paar woningen verhuurd en de anderen zijn 2e woningen, waar de eigenaren – is mijn ervaring – erg veel zorg aan besteden. Van velen is het hun troetelkindje. Ik begrijp uiteraard, dat niet iedereen dezelfde maatstaven heeft en iedereen er op zijn manier naar kijkt. Het blijft een natuurpark in een bos en daar horen bomen en struiken bij en geen onder architectuur aangelegde tuinen.
Het klopt, dat er weinig hedendaags vertier is voor kinderen. We benadrukken juist altijd dat het zo’n rustig park is en geen Centerpark met alles erop en eraan. Onze doelgroep is juist de rustzoeker. Voor ouders met kinderen die hun kinderen daarentegen met de natuur opvoeden is er de uitgelezen mogelijkheid om zo het bos in en de heide op te gaan en zich daar te vermaken.
Jeannette ...
Streefkerk, Nederland
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Uitstekende bungalow in rustige omgeving met veel mogelijkheden tot het maken van excursies.”
Beoordeeld op 13 april 2016 voor een verblijf in april 2016

We hebben een fantastische midweek gehad in dit prachtige huisje. Wij hebben genoten van de heerlijke rust en alle luxe, want dit is werkelijk een zeer mooi en volledig ingerichte bungalow, van alle gemakken voorzien. En we hebben nog nooit zo'n schone bungalow gehuurd. Het weer was niet echt mooi, maar er was zoveel te doen in de buurt, dat we volop aan onze trekken zijn gekomen. We hebben het museum in Gorssel bezocht, in een woord geweldig! We bezochten de Fundatie in Zwolle en de stad met de tot boekhandel omgebouwde kerk. Deventer is een aanrader. We hebben een gewandeld over de Holterberg en Hattem bezocht met het Anton Pieck museum.Tijd tekort.
Dus zullen we nog wel een keer terug moeten.
De reeën waren ook actief in de "achtertuin", het is niet gelukt ze op de foto te zetten, dus maar even opgeslagen op de harde schijf bovenin.

Bedankt dat wij jullie huurders mochten zijn. En we doen het vast nog een keer over.
Ko en Jeannette, april 2016

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De rust en ruimte rond de bungalow en de complete ( zeer schone) inrichting.
Minpunten: Niet van toepassing
Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 50-64
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
14 apr 2016
Dag Jeanette,
Ontzettend bedankt voor deze beoordeling die klinkt als een klok.
We zijn daar echt heel blij mee.

Ron en Corrie
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren