“Top of the bill”
Beoordeling van Red Chilli

Red Chilli
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Nieuwe-Niedorp
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Van buiten ziet het er niet uit. Lelijkheid in het kwadraat. Het enige voordeel is dat er ruime parkeergelegenheid is. Maar in principe is dat allemaal bijzaak, het gaat om het eten. En dat heeft het niveau van een sterrenrestaurant.
Voortreffelijk en verrassend. Een paradijs van smaken en geuren. Het ziet er van binnen uit als een Chinees restaurant, maar het eten lijkt weinig op wat je normaal bij een Chinees verwacht. De bediening is ook perfect.
Het is eigendom van Han Ting in Den Haag, maar ik vind het vele malen beter.
Een uur omrijden waard.

Datum van bezoek: november 2018

29 juli 2019 beoordeeld

Na enige tijd weer een keer bezocht en nog steeds goed.
De ontvangst is vriendelijk en er wordt meegedacht (even buiten op het terras wat drinken bij warme weer).
Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Klein verbeterpuntje is het attent zijn op drankjes.
Je kunt a la carte bestellen of een verassingsmenu (met verschillende hoeveelheid gangen). Wij hebben gekozen voor het verassingsmenu wat goed beviel. Je kun5 hierbij ook aangeven wat je wel en niet lust / prefereert.
De gerechten zien er mooi uit en zijn zeer smakelijk. De porties zijn normaal. Het tempo van de gerechten had echter iets hoger kunnen liggen.
Inrichting is Aziatisch georiënteerd.
Locatie is bijzonder, naast een doorgaande / provinciale weg maar wel uitzicht op weilanden.
Net als de vorige keren een mooie ervaring.

Datum van bezoek: juli 2019
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveren bij Red chilli de moeite waard. Binnenkomst een hartelijk welkom een heerlijk glaasje bubbels ,een kleine amuse in het lounge gedeelte van de zaak .even een blik op de kaart geworpen , en ja hoor wij gingen voor zeven gangen ,met bijpassende wijnen, wat een belevenis .de gerechten in combinatie met de wijn,en dan de gastheer , ja die snapt het echt vanaf de eerste minuut wordt je in de watten gelegd. De tijd waren we een beetje vergeten maar gewoon van 7uur tot 23 uur zitten genieten , wij komen hier zeker terug . Van ons een dikke 10 terwijl ik nooit hoger geef dan een 9 .

Datum van bezoek: maart 2019
26 februari 2019 beoordeeld

Hier hebben ze geen last van "maandagziekte"! We hebben het ons simpel gemaakt. De kaart na kort bladeren terzijde. "Chef's menu" met wijnbegeleiding! Eten op niveau en dat in de polder! Alles klopte. De opmaak, de bereiding, bediening en de wijnen. Een zaak naar m'n hart die begrepen heeft dat Duitse en Oostenrijkse wijnen culinair zwaar onderschat worden (in het algemeen of heeft dat te maken met horeca krenterigheid?)
Kortom: Gewoon een feestje!

Datum van bezoek: februari 2019
16 februari 2019 beoordeeld

Na een dagje familiebezoek besloten we spontaan om Red Chili weer eens te bezoeken, wat een uitstekende keuze bleek. We zijn best wat gewend, maar superlatieven ontbreken om de geweldige smaakervaring te beschrijven die dit viergangenmenu bij ons opwekte. Eerdere bezoeken aan Red Chili boden al zeer aangenaam eetgenot, maar deze keer overtrof de chef onze stoutste verwachtingen. Geraffineerde combinaties van smaken, versterkt door het subliem erbij passende wijnarrangement vertroetelden onze smaakpapillen. Tel daarbij de hartelijke bediening en je hebt een fantastische avond. Wij zagen sterretjes!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Red Chilli bekeken, bekeken ook

Zuid-Scharwoude, Noord-Holland
Schagen, Noord-Holland

Schagen, Noord-Holland

In Red Chilli geweest? Deel je ervaringen!