“Parel!”

Voor Anker
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Lage Mierde
Prijsklasse: € 5 - € 30
4 weken geleden beoordeeld

Prachtige lokatie en prima voor speciale gelegenheden ook met kinderen. Erg mooi aangelegd.
Verrassende gerechten waarin ook lokale producten zijn verwerkt. Je denkt meteen " Hier kom ik graag terug".

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
Shenna Lavrijsen, Overig van Voor Anker, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Wat fijn om deze positieve review te lezen! tot de volgende keer op ons landgoed

28 oktober 2023 beoordeeld

Op een zaterdagmiddag waren de meeste tafels gereserveerd, maar we hadden nog net plaats. Het tafeltje voor 2 was wel wat klein, en stond niet bepaald op een goede plek (zowat op het gangpad voor de diensters). De bediening leek wel uitsluitend uit jonge jobstudentes te bestaan, want bij elk vraag die we stelden moesten ze eerst in de keuken gaan vragen hoe dat zat...
Ik nam de spareribs, mijn partner de carpaccio. Die laatste stond op de kaart als "Rundscarpaccio met rucola, kaas, truffelmayonaise en boerenbrood": basic, zoals we het graag hebben. Toen die werd geserveerd bleek dat wel iets heel anders te zijn. Er lag bij wijze van spreken een halve groentenwinkel op, waardoor de carpaccio zelfs amper te zien was. De spareribs waren heel mals en lekker, maar de portie was niet bijster groot, net zoals de frietjes.
De prijzen zijn hier de laatste jaren ook nogal extreem gestegen. Zo kostte het kaas- en vleesplankje hier 2 jaar geleden 12.25 €, en nu 18.90 €, meer dan de helft erbij!
Dit bleef onder onze verwachtingen.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer
8 oktober 2023 beoordeeld

Een schitterende lokatie en het eten wat we kregen was niets op aan te merken.Jammer dat we alle 4 ook een soepje als voorgerecht hadden besteld en ze eerst het hoodfgerecht kwamen serveren.De soep komt eraan zei de serveerster toen we hier naar vroegen, maar hoe moesten we het hoofdgerecht dan warm houden.Na ons beklag werd de soep v d rekening afgehaald en verder werd hier niemand warm of koud van.Afrekenen konden we bij de balie wat we uiteraard ook hebben gedaan maar mocht je door willen lopen zonder af te rekenen dan zal hier ook niemand van het personeel erg in hebben net zoals je binnen komt na een tafel gereserveerd te hebben, niemand die je ontvangt of tafel aanwijst.
We zijn hierheen gegaan naar aanleiding van positieve reclame maar helaas hebben wij dit anders ervaren.

Datum van bezoek: oktober 2023
26 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie en terras. Maar voor een halve liter Hertog Jan Weizener 9,70 euro vragen is buiten alle proporties. Op de markt in Valkenswaard betaal je daarvoor 6.50 euro. Een prijsverschil van 50% zegge vijftig procent.

Datum van bezoek: augustus 2023
18 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten! We hadden vegetarische hartige taart, hamburger en stoofpotje. Allemaal even lekker. Bediening was vriendelijk en vlot.

Datum van bezoek: augustus 2023

Reizigers die Voor Anker bekeken, bekeken ook

In Voor Anker geweest? Deel je ervaringen!