“Voor ons niet meer”

Voor Anker
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Lage Mierde
Prijsklasse: € 5 - € 30
8 oktober 2023 beoordeeld

Een schitterende lokatie en het eten wat we kregen was niets op aan te merken.Jammer dat we alle 4 ook een soepje als voorgerecht hadden besteld en ze eerst het hoodfgerecht kwamen serveren.De soep komt eraan zei de serveerster toen we hier naar vroegen, maar hoe moesten we het hoofdgerecht dan warm houden.Na ons beklag werd de soep v d rekening afgehaald en verder werd hier niemand warm of koud van.Afrekenen konden we bij de balie wat we uiteraard ook hebben gedaan maar mocht je door willen lopen zonder af te rekenen dan zal hier ook niemand van het personeel erg in hebben net zoals je binnen komt na een tafel gereserveerd te hebben, niemand die je ontvangt of tafel aanwijst.
We zijn hierheen gegaan naar aanleiding van positieve reclame maar helaas hebben wij dit anders ervaren.

Datum van bezoek: oktober 2023

26 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie en terras. Maar voor een halve liter Hertog Jan Weizener 9,70 euro vragen is buiten alle proporties. Op de markt in Valkenswaard betaal je daarvoor 6.50 euro. Een prijsverschil van 50% zegge vijftig procent.

Datum van bezoek: augustus 2023
18 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten! We hadden vegetarische hartige taart, hamburger en stoofpotje. Allemaal even lekker. Bediening was vriendelijk en vlot.

Datum van bezoek: augustus 2023
28 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een wandeling van twee en een half uur zijn we hier lekker neer geploft voor een appeltaart en een thee.
Alles was top van ontvangst tot vertrek. En wat een locatie

Datum van bezoek: mei 2023
24 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ontmoetingscentrum in een moderne, bekapte "schuur", ligt op het landgoed Wellenseind in bezit van de eigenaar van Zeeman, jawel die van het logo met het vriendelijk matroosje. Aangekocht onder voorwaarde dat het deels toegankelijk zou worden voor publiek. Daar profiteren de wandelaars via 3 gemarkeerde wandelroutes volop van.
In het Ontmoetingscentrum Voor Anker, omgeven door een prachtige tuin, dito terras en speelgelegenheden, een kleine winkel met vnl streekproducten. In het mooi in gerichte restaurant met comfortabele stoelen is er keuze uit zeer uitgebreide drank- en spijzenkaarten, Alle vleesgerechten zijn van Brandrode runderen, waarop je zicht hebt vanuit het restaurant. Moeder en kalfjes bij elkaar in de wei. Heeft mijn sympathie!
Ook kan je een keuze maken uit de vitrine met hartige taarten. In het weekend een wisselend 3-gangenmenu.
Wij kozen voor een lunchplank voor 2 personen met een keur aan warme en koude gerechten (foto). Aanrader.

Datum van bezoek: mei 2023

Reizigers die Voor Anker bekeken, bekeken ook

In Voor Anker geweest? Deel je ervaringen!