“Fietstocht met vrienden”

Voor Anker
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Lage Mierde
Prijsklasse: € 5 - € 30
26 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie en terras. Maar voor een halve liter Hertog Jan Weizener 9,70 euro vragen is buiten alle proporties. Op de markt in Valkenswaard betaal je daarvoor 6.50 euro. Een prijsverschil van 50% zegge vijftig procent.

Datum van bezoek: augustus 2023

18 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten! We hadden vegetarische hartige taart, hamburger en stoofpotje. Allemaal even lekker. Bediening was vriendelijk en vlot.

Datum van bezoek: augustus 2023
28 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een wandeling van twee en een half uur zijn we hier lekker neer geploft voor een appeltaart en een thee.
Alles was top van ontvangst tot vertrek. En wat een locatie

Datum van bezoek: mei 2023
24 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ontmoetingscentrum in een moderne, bekapte "schuur", ligt op het landgoed Wellenseind in bezit van de eigenaar van Zeeman, jawel die van het logo met het vriendelijk matroosje. Aangekocht onder voorwaarde dat het deels toegankelijk zou worden voor publiek. Daar profiteren de wandelaars via 3 gemarkeerde wandelroutes volop van.
In het Ontmoetingscentrum Voor Anker, omgeven door een prachtige tuin, dito terras en speelgelegenheden, een kleine winkel met vnl streekproducten. In het mooi in gerichte restaurant met comfortabele stoelen is er keuze uit zeer uitgebreide drank- en spijzenkaarten, Alle vleesgerechten zijn van Brandrode runderen, waarop je zicht hebt vanuit het restaurant. Moeder en kalfjes bij elkaar in de wei. Heeft mijn sympathie!
Ook kan je een keuze maken uit de vitrine met hartige taarten. In het weekend een wisselend 3-gangenmenu.
Wij kozen voor een lunchplank voor 2 personen met een keur aan warme en koude gerechten (foto). Aanrader.

Datum van bezoek: mei 2023
19 september 2022 beoordeeld

Op een prachtige locatie aan de bosrand met zicht op grazende koeien.
Geweldig genoten van een heerlijke lunch. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: september 2022

Reizigers die Voor Anker bekeken, bekeken ook

In Voor Anker geweest? Deel je ervaringen!