“Met dank aan de kleine zeematroos”
Beoordeling van Voor Anker

Voor Anker
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Lage Mierde
Prijsklasse: € 5 - € 30
24 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ontmoetingscentrum in een moderne, bekapte "schuur", ligt op het landgoed Wellenseind in bezit van de eigenaar van Zeeman, jawel die van het logo met het vriendelijk matroosje. Aangekocht onder voorwaarde dat het deels toegankelijk zou worden voor publiek. Daar profiteren de wandelaars via 3 gemarkeerde wandelroutes volop van.
In het Ontmoetingscentrum Voor Anker, omgeven door een prachtige tuin, dito terras en speelgelegenheden, een kleine winkel met vnl streekproducten. In het mooi in gerichte restaurant met comfortabele stoelen is er keuze uit zeer uitgebreide drank- en spijzenkaarten, Alle vleesgerechten zijn van Brandrode runderen, waarop je zicht hebt vanuit het restaurant. Moeder en kalfjes bij elkaar in de wei. Heeft mijn sympathie!
Ook kan je een keuze maken uit de vitrine met hartige taarten. In het weekend een wisselend 3-gangenmenu.
Wij kozen voor een lunchplank voor 2 personen met een keur aan warme en koude gerechten (foto). Aanrader.

Datum van bezoek: mei 2023

19 september 2022 beoordeeld

Op een prachtige locatie aan de bosrand met zicht op grazende koeien.
Geweldig genoten van een heerlijke lunch. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: september 2022
18 mei 2022 beoordeeld

Voortreffelijk gegeten en genoten van de spareribs en de Dinerplank.
Lekker wijntje erbij en daarna heerlijke Capucino.

Datum van bezoek: mei 2022
15 mei 2022 beoordeeld

Door personeelstekort moet je in de rij om drankjes en eten te bestellen en af te halen. De prijzen zijn daarop niet aangepast; dus te hoog.
Zelf halen terwijl er zeker 5 mensen in de bediening rondliepen die niet aan het werk waren.
Niet erg gastvrij.

Datum van bezoek: mei 2022
23 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met vier personen heerlijk gegeten. Gekozen voor 2x een 2 persoons dinerplank en we hebben van alle gerechten genoten. Ook de bediening was zeer goed en vriendelijk!

PS: Het fallop bier is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2022

Reizigers die Voor Anker bekeken, bekeken ook

In Voor Anker geweest? Deel je ervaringen!