“Slechte bediening”

Voor Anker
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Lage Mierde
Prijsklasse: € 5 - € 30
15 mei 2022 beoordeeld

Door personeelstekort moet je in de rij om drankjes en eten te bestellen en af te halen. De prijzen zijn daarop niet aangepast; dus te hoog.
Zelf halen terwijl er zeker 5 mensen in de bediening rondliepen die niet aan het werk waren.
Niet erg gastvrij.

Datum van bezoek: mei 2022

23 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met vier personen heerlijk gegeten. Gekozen voor 2x een 2 persoons dinerplank en we hebben van alle gerechten genoten. Ook de bediening was zeer goed en vriendelijk!

PS: Het fallop bier is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2022
15 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel Werken met streekproducten. Wordt mooi opgediend zeker een aanrader

Datum van bezoek: november 2021
27 september 2021 beoordeeld

Gisteren met vrienden bij Voor Anker geweest. Een echte aanrader voor iedereen. Ligt op een hele mooie locatie waar je ook fijn kunt wandelen in de bossen.
Of het nu voor Koffie met gebak, Lunch of diner is.....je bent hier echt op je plek. Een mooi buitenterras en een sfeervol restaurant, beide met een waanzinnig uitzicht.
Wat hebben we weer lekker gegeten. Hier zijn veel streekprodukten te verkrijgen en ze maken bijna alles zelf. Ook zit er een mooi winkeltje bij waar je deze produkten kunt kopen. Wij komen hier vaker terug!

Datum van bezoek: september 2021
21 juli 2021 beoordeeld

Op woensdagochtend heerlijk in het zonnetje op een mooi aangelegd teras op een top locatie. Lekker rustig zittend genieten van de omgeving. We hebben een proeverij lunch plank genomen voor 2 personen en alles zag er prachtig uit. Alles super vers en zelf gemaakt. Wij komen zeker weer terug. Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Voor Anker bekeken, bekeken ook

In Voor Anker geweest? Deel je ervaringen!