“Aanrader!!”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Aanrader!!”
Beoordeeld op 4 augustus 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

Prima huis, van alle gemakken voorzien en een prachtig uitzicht. Schoon en comfortabel, een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Heerlijk zwembad met een overdekt terras ernaast waar het heerlijk zitten is.
Het huis is voorzien van houten luiken en een electrisch aangedreven rolluik bij de schuifpui, waardoor het lekker koel blijft binnen.
WiFi aanwezig, maar net zoals overal in Frankrijk is het internet niet zeer snel, maar acceptabel.
Het huis ligt in een leuke omgeving, op een helling met alle privacy. Supermarkt op nog geen 10 min rijden.
Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren van Nederlandse afkomst, Marc en Denise. Ze hebben ook een restaurant in het dorp, bistro Le Passage, waar Marc de lekkerste maaltijden klaarmaakt. Vele lokale gerechten zoals Canard etc, maar ook friet met kroket of frikandel, voor elk wat wils. Echt een aanrader om daar naar toe te gaan. Reserveer wel, veel mensen weten inmiddels dat het daar zo heerlijk eten is voor een zeer schappelijke prijs. We zijn er zelf 3 keer geweest op een week.
Het huis ligt prima als uitvalsbasis voor vele leuke tochten. Er zijn grotten in het dorp om te bezichtigen. Er is een kleine supermarkt en een goede bakker in het dorp, welke iedere dag heerlijk brood bakt.
We hebben er een zeer leuke vakantie gehad en als we ooit nog een keer naar dat deel van de Dordogne gaan, zullen we zeker kijken of dat huis beschikbaar is.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren