“Uitstekend kleinschalig restaurant”

Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Zevergem
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Gastronomisch genieten in een unieke locatie!
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een moment voor mij alleen in de leuke tuin. Lekker eten en nieuwe verrassende wijnen ontdekt.

Datum van bezoek: augustus 2018

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond echt genoten! Wij kunnen alleen maar alle positieve commentaren bevestigen: formidabele gastvrouw die zeer aanwezig is (wat wij echt apprecieerden) zonder zich op te dringen, en altijd fijn als de chef zijn schitterende bordjes zelf komt voorstellen ( daarom ook dikke pluim voor de sous-chef die dit waarschijnlijk mogelijk maakt). Kort gezegd: zeker gaan voor iemand die op zoek is naar subliem culinair genot! Klein tipje voor chef en gastvrouw: plaats misschien eens op de drankkaart een origineel aperitiefje voor de bobs: deze kunnen immers spijtig genoeg al niet genieten van de heelijke aangepaste wijnen bij het menu.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het mag gezegd: een uitermate geslaagde zondagmiddag! Van ontvangst tot het einde ... een waar genoegen. Zeer aangenaam verrast met het 5-gangen menu (er was keuze uit 4 of 6 gangen met kazen). Culinair uitmuntend en verrassend. De BoB formule is ook leuk voor wie graag een goed wijntje wil proeven. Zeer aangenaam kader en we hadden het geluk in de tuin te kunnen zitten. De sfeer is rustig en de mood is genieten! Proficiat aan Pascal en Caroline. Top ervaring!

Datum van bezoek: juli 2018
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn nu al reeds enkele jaren elke maand vaste klant.
Dit restaurant is een meerwaarde in de culinaire wereld!
Telkens slagen Caroline & Pascale erin om ons met een warm hart te ontvangen, originele gerechten & perfect bij passende wijnen te bieden.
Dit is keer op keer een momenten van puur genieten!

Datum van bezoek: mei 2018
12 mei 2018 beoordeeld

Je wordt stijlvol doch vlot ontvangen door de gastvrouw en verwend door de chef kok met het beste van het beste uit de Noordzee.
Het was een avond vol gastronomische verwennerij !

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Restaurant De Pastorie bekeken, bekeken ook

Merelbeke, Oost-Vlaanderen
Zevergem, Oost-Vlaanderen

Merelbeke, Oost-Vlaanderen
Nazareth, Oost-Vlaanderen

Sint-Martens-Latem, Oost-Vlaanderen
Sint-Martens-Latem, Oost-Vlaanderen

In Restaurant De Pastorie geweest? Deel je ervaringen!