“Een pareltje van een restaurant”
Beoordeling van Restaurant De Pastorie

Restaurant De Pastorie
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Zevergem
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Gastronomisch genieten in een unieke locatie!
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het mag gezegd: een uitermate geslaagde zondagmiddag! Van ontvangst tot het einde ... een waar genoegen. Zeer aangenaam verrast met het 5-gangen menu (er was keuze uit 4 of 6 gangen met kazen). Culinair uitmuntend en verrassend. De BoB formule is ook leuk voor wie graag een goed wijntje wil proeven. Zeer aangenaam kader en we hadden het geluk in de tuin te kunnen zitten. De sfeer is rustig en de mood is genieten! Proficiat aan Pascal en Caroline. Top ervaring!

Datum van bezoek: juli 2018

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn nu al reeds enkele jaren elke maand vaste klant.
Dit restaurant is een meerwaarde in de culinaire wereld!
Telkens slagen Caroline & Pascale erin om ons met een warm hart te ontvangen, originele gerechten & perfect bij passende wijnen te bieden.
Dit is keer op keer een momenten van puur genieten!

Datum van bezoek: mei 2018
12 mei 2018 beoordeeld

Je wordt stijlvol doch vlot ontvangen door de gastvrouw en verwend door de chef kok met het beste van het beste uit de Noordzee.
Het was een avond vol gastronomische verwennerij !

Datum van bezoek: mei 2018
25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De pastorie is gevestigd in een prachtige oude pastorie aan de kerk in Zevergem. Het interieur is prachtig en gezellig ingericht en de kunstwerkjes aan de muur zijn mooi - dit is de ideale locatie voor een gezellig etentje en in de zomer kan men ook terecht op het terras. De ontvangst en bediening door de gastvrouw is echt top, aangenaam en vriendelijk. Men kan hier allleen terecht voor een menu met keuze uit 4, 5 of 6 gerechten inclusief kaas. Vanaf de aperohapjes tot dessert waren de gerechten gewoon subliem, elk gerechtje was een topcreatie van smaken en structuren, het is lang geleden dat ik nog zo iets heb meegemaakt. Dit restaurant is kleinschalig waar de kok samen met vrouw en helper alles runnen en tot in de puntjes verzorgen, hier wordt nog echt met passie voor het vak gewerkt. Kortom een must-do voor wie van gezelligheid, vriendelijkheid en top eten houdt.

Datum van bezoek: maart 2018
5 maart 2018 beoordeeld

Een paar weken terug ben ik met mijn partner gaan eten in De Pastorie. We werden vriendelijk onthaald in een stijlvol interieur.
Het menu was heel gevarieerd en combineerde gekende ingrediënten verrassend met elkaar.
Caroline en Pascal...wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Restaurant De Pastorie bekeken, bekeken ook

Zevergem, Oost-Vlaanderen
Merelbeke, Oost-Vlaanderen

Merelbeke, Oost-Vlaanderen
Nazareth, Oost-Vlaanderen

Sint-Martens-Latem, Oost-Vlaanderen
Sint-Martens-Latem, Oost-Vlaanderen

In Restaurant De Pastorie geweest? Deel je ervaringen!