“Echt een topper”

Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Zevergem
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Gastronomisch genieten in een unieke locatie!
25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De pastorie is gevestigd in een prachtige oude pastorie aan de kerk in Zevergem. Het interieur is prachtig en gezellig ingericht en de kunstwerkjes aan de muur zijn mooi - dit is de ideale locatie voor een gezellig etentje en in de zomer kan men ook terecht op het terras. De ontvangst en bediening door de gastvrouw is echt top, aangenaam en vriendelijk. Men kan hier allleen terecht voor een menu met keuze uit 4, 5 of 6 gerechten inclusief kaas. Vanaf de aperohapjes tot dessert waren de gerechten gewoon subliem, elk gerechtje was een topcreatie van smaken en structuren, het is lang geleden dat ik nog zo iets heb meegemaakt. Dit restaurant is kleinschalig waar de kok samen met vrouw en helper alles runnen en tot in de puntjes verzorgen, hier wordt nog echt met passie voor het vak gewerkt. Kortom een must-do voor wie van gezelligheid, vriendelijkheid en top eten houdt.

5 maart 2018 beoordeeld

Een paar weken terug ben ik met mijn partner gaan eten in De Pastorie. We werden vriendelijk onthaald in een stijlvol interieur.
Het menu was heel gevarieerd en combineerde gekende ingrediënten verrassend met elkaar.
Caroline en Pascal...wij komen zeker terug!

13 november 2017 beoordeeld

Zeer goede ontvangst in mooie locatie. Zeer goede bediening en een verassende goede keuken. zeer mooie presentatie van de gerechten met leuke keuze van servies. De smaken zijn super. De hapjes zijn heerlijk, de gerechten perfect. Zeker aan te bevelen de hoeveduif was heerlijk de pootjes geconfijt

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kindvriendelijk (we kregen aparte ruimte met zicht op keuken), heel lekkere wijnen, mooi kader, zeer vriendelijke en attente bediening en heerlijk eten. Prijs-kwaliteit een topper. In deze prijsklasse (65 euro voor 5 gangen) één van de beste adressen in de omgeving van Gent.

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant, mooie locatie, prima bediening, gerechtjes zijn met smaak en oog voor detail op bord gebracht, zeker voor herhaling vatbaar

Reizigers die Restaurant De Pastorie bekeken, bekeken ook

Merelbeke, Oost-Vlaanderen
Nazareth, Oost-Vlaanderen

Merelbeke, Oost-Vlaanderen
Zevergem, Oost-Vlaanderen

De Pinte, Oost-Vlaanderen
Sint-Martens-Latem, Oost-Vlaanderen

In Restaurant De Pastorie geweest? Deel je ervaringen!