“Tong-en oogstrelend!”

Bloemenhof
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Sint Anthonis
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld

Op een warme zomerse mei-avond dineerden wij in de tuin van dit geweldige restaurant.
Gezeten onder de Catalpha's lieten we ons verassen door de kok / eigenaar Harry.
Voorgerechten vis en hoofdgerecht vlees.
Het was voortreffelijk!
Het team van De Bloemenhof heeft ons vertroetelt. Het heeft ons aan niets ontbroken!
Uitstekende wijnen.

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij de bloemenhof altijd een zeer hartelijke warme ontvangst.heerljk 3 gangen verrassingsmenu super. Wij hebben genoten. We zouden het veel vaker moeten doen. Wij hebben genoten van eten, wijn, sfeer kortom van alles.

3 maart 2018 beoordeeld

verrassingsmenu genomen bij restaurant de bloemenhof. dat was smullen, voorgerecht van drie soort vis, ieder een was een smaaksensatie. je proeft de pure vis smaak en de diverse texturen.

Hoofdgerecht zeebaars, een aanrader. Perfect op de huid gebakken en wederom een feest van smaak

18 januari 2018 beoordeeld

Wat een pareltje! Op aanraden van vrienden hier wezen eten en dat is ons goed bevallen. We zaten in het huiskamergedeelte aan een tafeltje waar het tochtte, hier werd direct op gereageerd en we werden keurig naar een ander gedeelte begeleid. Ze zijn ontzettend gastvrij, zelfs de kok kwam even naar de deur om ons welkom te heten. Verwacht hier geen patatten met sla maar meer verfijnd eten wat geweldig is opgemaakt. Er is veel kennis over de wijnen en bestel beslist het kaasplankje: geen gewone kaasjes maar echt bijzondere kaasjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

18 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klasse apart. In het kleine dorpje Sint Anthonis ligt een restaurant wat je daar niet zou verwachten.
Ik denknongeveer 10 tafels en dus exclusief.
Mooie keuzemenu en lekkere wijnen.
Natuurlijk een aanrader.

Reizigers die Bloemenhof bekeken, bekeken ook

Boxmeer, Noord-Brabant
Sint Anthonis, Noord-Brabant

Sint Anthonis, Noord-Brabant

In Bloemenhof geweest? Deel je ervaringen!