“Uitstekend gegeten”

Restaurant de Oude School
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Ter Aar
Keukens: Nederlands
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier geweest en het was weer eens uitstekend. Helaas had mijn zwager het deze keer minder getroffen met zeentjes in de schnitzel. Jammer dat ben ik hier niet gewend. De rest van het gezelschap had geen klachten

Datum van bezoek: september 2019

25 augustus 2019 beoordeeld

Onlangs met een groep van 30 man hier een verjaardagsfeestje gevierd.
Het was een gezellige avond.
We hebben genoten van de voorgerechtjes, het hoofdgerecht en het dessert.
De bediening was weinig spraakzaam maar wel vriendelijk en werkte erg hard. Prima.

Datum van bezoek: augustus 2019
14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk weer eens geweest en het was weer uitstekend. Al veel vaker hier geweest en het blijft een aanrader. Uitstekende bediening en zeer goed eten. Hulde we komen zeer zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2019
13 april 2019 beoordeeld

Wij komen regelmatig bij De Oude School. Als je op zoek bent naar een trendy tent moet je nog even verder kijken: het zijn namelijk vooral 50-plussers die hier dineren. De gerechten op de menukaart zijn heerlijk, al strooit de kok wel erg veel peper over de visgerechten. Kies je voor het maandmenu dan kan dat nog weleens tegenvallen: niet alleen qua kwaliteit, maar ook omdat je dan als goedkopere klant minder prioriteit hebt bij het personeel (en je dus soms lang moet wachten op het eten).

De vele bijgerechten zijn inderdaad een goede reden om naar De Oude School te gaan, maar ik vind het jammer dat hierin niet gevarieerd wordt: het zijn al jaren dezelfde groenten en aardappelen. Het zou inmiddels wel fijn zijn om andere bijgerechten geserveerd te krijgen dan de geijkte schaaltjes. Hier geldt: verandering van spijs doet eten.

Datum van bezoek: maart 2019
4 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi authentiek gebouw.
Restaurant is overdone netjes met 3 delig bestek en servetten ingekleed.
Je kunt hier relaxt en degelijk lunchen, ofschoon de minihamburger iets te wensen overlaat:van de twee broodjes waartussen de hamburger zit, is de onderkant hard, ook bij mijn Duitse buurman.
De vriendelijke gastvrouw kan helaas geen Engels of Duits. Dat kan niet.
Voor de rest prima te doen.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Restaurant de Oude School bekeken, bekeken ook

Ter Aar, Zuid-Holland

In Restaurant de Oude School geweest? Deel je ervaringen!