“Fantastisch huis”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 18 nuttige stemmen
“Fantastisch huis”
Beoordeeld op 25 maart 2016 voor een verblijf in maart 2016

Je weet niet wat je ziet als je aankomt rijden, dor, zwart maanlandschap, maar dan zie je v0ortreffelijke grote villa liggen aan het strand. Grote kamers, mooie keuken van alle gemakken voorzien, prima bedden en een mevrouw die de lunch bereid, We gingen met haar boodschappen doen, vooral vis, kreeften etc, Zij maakte een uitgebreide lunch klaar, zo krijg je het niet in een restaurant. Angela is een topper.
San Antao is een mooi eiland, zeer afwisselende natuur, ravijnen, bergen en stranden. Zeer vriendelijke mensen. Kortom we gaan er naar terug

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: alles
Reisgroep: Vrienden
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
25 mrt 2016
Thank you for your wonderful appreciation.
We will be very happy to welcome you again in our villa.
Best regards
Bernard & Christiane
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren