“Verschrikkelijk”
Beoordeling van Eetcafe De Pastorij

Eetcafe De Pastorij
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Kalken
27 augustus 2020 beoordeeld

De bediening is na al die jaren nog steeds ondermaats, ik had een hamburger besteld met frieten ...... de frieten zijn er nooit doorgekomen .... ik heb het gehad met die tent

Datum van bezoek: augustus 2020

6 augustus 2020 beoordeeld

Heel mooie locatie maar heel flauwe kwaliteit. Opmerking gemaakt maar geen enkele reactie. Ofwel waren er geen bazen aanwezig ofwel was er geen interesse. Onprofessioneel

Datum van bezoek: augustus 2020
22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig gelegen, supervriendelijke bediening, lekker eten (vooral de burger) en een grote tuin. Topzaak!!

Datum van bezoek: juli 2020
26 november 2019 beoordeeld

Het eten was verukkelijk en de bediening vriendelijk. De prijzen zijn heel redelijk. Een aanrader en we komen graag nog eens terug.

Datum van bezoek: november 2019
9 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dacht in eigen streek iets kleins en lekkers te eten, het was klein maar niet zo lekker. Stoverij die koud was. Croque monsieur op mega groot bord met weinig groenten. Precies een bootje op een grote oceaan. Ontgoochelend

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Eetcafe De Pastorij bekeken, bekeken ook

Kalken, Oost-Vlaanderen

Wichelen, Oost-Vlaanderen
Wichelen, Oost-Vlaanderen

In Eetcafe De Pastorij geweest? Deel je ervaringen!