“Een hartelijk welkom op La Rama”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
ali b
1 beoordeling
“Een hartelijk welkom op La Rama”
Beoordeeld op 29 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

Een warme ontvangst door Jan en Babette.
We waren aan het kamperen, maar door slecht weer, dachten we, even comfortabel een kamer, met alles erop en eraan. Zo was het ook, schone kamer, heerlijk bed en een eigen douche en w.c. Super lekker ontbijt met verse broodjes, fruit van het seizoen, was deze keer veel zoete aardbeien, en een zacht gekookt eitje. De omgeving hebben we, door het weer niet echt bekeken, maar alle informatie daarover was voorhanden. Wel een mooie wandeling gemaakt op het landgoed. Je kon gewoon lekker je eigen gang gaan.

Een super aanrader!!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
30 mei 2017
Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad, ook in de regen! We hopen dat de rest van jullie trip net zo goed is bevallen, en we zien jullie graag weer.
Een TripAdvisor-lid
1 beoordeling
“Ik kom terug!”
Beoordeeld op 18 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

Gastvrijheid,rust, ruimte, mooie omgeving genoeg te doen.
Heerlijk weekje gehad met mooie wandelingen leuke stadjes in de buurt een paar fijne restaurantjes om de hoek.
Fijne kamer, schoon, netjes en compleet.
Alles was goed voor elkaar dus ik ga hier zeker weer naar toe!
Babette en Jan bedankt!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
18 mei 2017
Hartelijk bedankt voor je mooie woorden. We zien je graag gauw weer!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren