Zie aanbieding
    8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op terugreis naar NL nog drie nachten hier geslapen. Fijne bedden, mooie ruime kamers. Prima ontbijt en heel vriendelijke gastvrouw en heer. Met de ontspannenheid van het vrij kunnen rondlopen en een heerlijk kaasplateau met wijn te genieten op het terras, terwijl onze drie jongens genoten aan het intieme zwembad of tennisbaan of van de lieve honden, is dit een aanrader voor een ieder die even aan de files van de Route Soleil wil ontsnappen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    cocastork, Propriétaire van Chateau de Villette, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Dank je wel, Angela voor je tijd om een review te schrijven en wat leuk dat jullie zo enthousiast waren. Ik wens jullie allen een hele mooie bruiloft en veel geluk nog samen.
    Groet, Catherine

7 augustus 2017 beoordeeld

erg mooi chateau in Bourgogne streek , er is mogelijkheid om te zwemmen en tennis
    erg mooie en rustige omgeving
    gezinsvriendelijk
    Wij verbleven in zomerperiode maar herfstperiode lijkt me in deze regio ook erg aangenaam

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
    cocastork, Propriétaire van Chateau de Villette, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Beste Michael, dank u wel voor de tijd dat u genomen heeft om een review te schrijven; Wij zijn heel erg blij dat u genoten heeft van de mooie omgeving en natuur. Met vriendelijke groeten, Catherine

28 juli 2017 beoordeeld

schitterende omgeving, zeer vriendelijke gastvrouw- en heer. De table d'hote was een echte aanrader. Het kasteel ligt in een natuurgebied zodat wandelaars en natuurliefhebbers hier volop aan hun trekken komen. Slechts één minpuntje : niet elke dag verse handdoeken op de kamer.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    cocastork, Propriétaire van Chateau de Villette, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2017

Beste Werner,
    Dank u wel voor uw tijd om een review te schrijven. En zo een leuke. Doet plezier.
    Het is inderdaad wat wij niet elke dag te handdoeken verversen. Chateau de Villette is duidelijk geen hotel maar een chambre d'hôte. Wij nemen deze opmerking wel op en zullen misschien in de huisregels melden dat handdoeken op verzoek ververst kunnen worden. Dank hiervoor.

27 juli 2017 beoordeeld

Warme ontvangst, mooie kamers, romantisch kasteel en sympathieke eigenaars. Het diner 's avonds met de gasten is een aanrader!! Eigenaars geven met veel plezier tips om een goed restaurant te vinden of om leuke activiteiten in de regio te doen.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Dank u wel Laura voor uw tijd ons een feed back te geven over uw verblijf. Leuk om te horen dat jullie genoten hebben, ondanks het slechte weer.
    Mvg, Catherine

14 juli 2017 beoordeeld

Zeer charmante eigenaars die ons een warme ontvangst gaven! Prachtige suite kamer volledig authentiek ingericht en alles perfect werkend! Prachtig en vooral zeer goed onderhouden domein met gezellige zwembadhoek en tennisterrein. Heel lekkere gastronomische keuken met een gezellig tafelen in de voortuin van het kasteel!! Unieke belevenis..;een echte aanrader!!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    cocastork, Propriétaire van Chateau de Villette, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2017

Beste Edwin en Myriam,
    Dank u wel voor de mooie review dat jullie over Villette hebben gegeven. Het doet ons altijd veel goeds om te weten dat mensen genoten hebben van hun verblijf.
    Het gezelschap was zeer goed, goeie ambiance tijdens het diner.
    Wij kijken uit naar een volgende bezoek.
    Geniet van de mooie zomermaanden in De Haan.
    Met vriendelijke groeten,
    Catherine