“Genieten!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Chateau de Villette
Beoordeeld als nr. 1 van 3 B&B's / pensions in Poil
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op terugreis naar NL nog drie nachten hier geslapen. Fijne bedden, mooie ruime kamers. Prima ontbijt en heel vriendelijke gastvrouw en heer. Met de ontspannenheid van het vrij kunnen rondlopen en een heerlijk kaasplateau met wijn te genieten op het terras, terwijl onze drie jongens genoten aan het intieme zwembad of tennisbaan of van de lieve honden, is dit een aanrader voor een ieder die even aan de files van de Route Soleil wil ontsnappen.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
cocastork, Propriétaire van Chateau de Villette, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Dank je wel, Angela voor je tijd om een review te schrijven en wat leuk dat jullie zo enthousiast waren. Ik wens jullie allen een hele mooie bruiloft en veel geluk nog samen.
Groet, Catherine

Schrijf een beoordeling

7 augustus 2017 beoordeeld

erg mooi chateau in Bourgogne streek , er is mogelijkheid om te zwemmen en tennis
erg mooie en rustige omgeving
gezinsvriendelijk
Wij verbleven in zomerperiode maar herfstperiode lijkt me in deze regio ook erg aangenaam

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
cocastork, Propriétaire van Chateau de Villette, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Beste Michael, dank u wel voor de tijd dat u genomen heeft om een review te schrijven; Wij zijn heel erg blij dat u genoten heeft van de mooie omgeving en natuur. Met vriendelijke groeten, Catherine

28 juli 2017 beoordeeld

schitterende omgeving, zeer vriendelijke gastvrouw- en heer. De table d'hote was een echte aanrader. Het kasteel ligt in een natuurgebied zodat wandelaars en natuurliefhebbers hier volop aan hun trekken komen. Slechts één minpuntje : niet elke dag verse handdoeken op de kamer.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
cocastork, Propriétaire van Chateau de Villette, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2017

Beste Werner,
Dank u wel voor uw tijd om een review te schrijven. En zo een leuke. Doet plezier.
Het is inderdaad wat wij niet elke dag te handdoeken verversen. Chateau de Villette is duidelijk geen hotel maar een chambre d'hôte. Wij nemen deze opmerking wel op en zullen misschien in de huisregels melden dat handdoeken op verzoek ververst kunnen worden. Dank hiervoor.

27 juli 2017 beoordeeld

Warme ontvangst, mooie kamers, romantisch kasteel en sympathieke eigenaars. Het diner 's avonds met de gasten is een aanrader!! Eigenaars geven met veel plezier tips om een goed restaurant te vinden of om leuke activiteiten in de regio te doen.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

Dank u wel Laura voor uw tijd ons een feed back te geven over uw verblijf. Leuk om te horen dat jullie genoten hebben, ondanks het slechte weer.
Mvg, Catherine

14 juli 2017 beoordeeld

Zeer charmante eigenaars die ons een warme ontvangst gaven! Prachtige suite kamer volledig authentiek ingericht en alles perfect werkend! Prachtig en vooral zeer goed onderhouden domein met gezellige zwembadhoek en tennisterrein. Heel lekkere gastronomische keuken met een gezellig tafelen in de voortuin van het kasteel!! Unieke belevenis..;een echte aanrader!!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
cocastork, Propriétaire van Chateau de Villette, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2017

Beste Edwin en Myriam,
Dank u wel voor de mooie review dat jullie over Villette hebben gegeven. Het doet ons altijd veel goeds om te weten dat mensen genoten hebben van hun verblijf.
Het gezelschap was zeer goed, goeie ambiance tijdens het diner.
Wij kijken uit naar een volgende bezoek.
Geniet van de mooie zomermaanden in De Haan.
Catherine

12 juli 2017 beoordeeld

Warm ontvangst in prachtige chateau. De ultieme plek om tot rust te komen en te genieten van de natuur.
Uitstekende bedden, romantische kamers, prachtig uitzicht, lekker eten en zalige wijntjes : kortom wij voelen ons telkens weer als God in Frankrijk op deze unieke locatie !

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie

Beste Régine,
Dank u wel dat u de tijd genomen heeft om een review te schrijven over uw laatste verblijf op Villette. Het is altijd leuk te horen dat gasten enthousiast zijn over onze B&B en dat geeft ons een hoop energie en stimulans in deze drukke dagen.
Tot binnenkort op Villette,
Catherine

16 juni 2017 beoordeeld

Prachtig kasteel met zeer klassevol ingerichte kamers. Zalig geslapen in heerlijk bed en ... wat een stilte... Kom hier zeker terug om voluit uit te rusten. Uniek domein aan de voeten van de Morvan.
Dank voor de gastvrijheid en de lekkere wijnen...
Het was echt 'leven als God in Frankrijk'....

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
cocastork, Propriétaire van Chateau de Villette, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2017

Beste Eric,
Hartelijk dank voor jouw review. Fijn om te weten dat je genoten hebt van jouw verblijf op Chateau de Villette. Wij kijken uit jou een volgende keer weer te zien.
Catherine en Coen

In Chateau de Villette geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Chateau de Villette

Adres: Villette | SARL Immobiliere de Villette, 58170 Poil, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Bourgogne-Franche-Comté > Nievre > Poil
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 3 B&B's / pensions in Poil
Prijsklasse: € 192 - € 196 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 5
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Chateau de Villette met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Chateau De Villette Hotel Poil

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?