“Heerlijk huisje!”
Uitstekend
1 beoordeling
Living with TV DVD
Fully equiped modern kitchen
Bedroom with double bed (sized 160x200)
Bedroom 2 single beds (sized 80x200)
Central BBQ place
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
“Heerlijk huisje!”
Beoordeeld op 23 augustus 2014 voor een verblijf in augustus 2014

Na de gastvrije ontvangst door de eigenaren, hebben we ons geïnstalleerd in het prachtige huisje voorzien van alle gemakken. Wat een mooie, rustige omgeving en een prima onderkomen voor deze week. Onze kinderen konden zich vermaken in het huis maar ook op de camping met andere kinderen. Genoeg activiteiten naar keuze. Gezellig gebarbecued en genoeg te zien in de omgeving. Prima locatie voor een fijne vakantie.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren