27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds voor de 3e keer verbleven wij bij Flo en J-P : rustige zeez aangename B&B : vriendelijke behulpzame "patrons" met overvloedige uitleg over hun mooie Dordognestreek en dit op alle vlakken, dus ook culinair .....
We zullen er zeker terugkeren, dank voor jullie gastvrijheid!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
25 augustus 2016 beoordeeld

Het onthaal was supervriendelijk. Jacqueline deed de uitleg van de eetruimte, de kamer en de beschikbare keuken. JP deed de uitleg van alles wat er buiten de zien was. Bij het ontbijt was er telkens iets speciaals, dan een notengebakje, dan een stukje mirabelletaart enz. Buiten was er een barbecue waar we gebruik van hebben gemaakt, samen met de andere gasten, het was heel gezellig. JP en Jacqueline gaven alle uitleg die je moest hebben om iets te bezoeken want er is zoveel te bezoeken, je moet een keuze maken.
De slagroom op de taart was natuurlijk het zwembad waar je op de hete dagen kon afkoelen. Zeer mooie ligzetels en bovendien zeer comfortabel.
Het enige minpuntje zou ik de heel kleine badkamer kunnen vernoemen maar dat werd dan weer goedgemaakt door een kleine frigo die men er geïnstalleerd had. Bovendien had je ook een flatscreen tv om 's avonds laat nog wat nieuws van de Olympische Spelen of een film mee te pikken.
Kortom, een adres om zeker terug te keren en zeker aan te bevelen!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
27 augustus 2015 beoordeeld

De 6de en zeker niet de laatste keer. We boekten reeds voor 2016.

Waarom ?

Omdat JP en Flo steeds weer voor vernieuwing zorgen: spiksplinternieuwe, mooi ogende en zalig om in te relaxen ligstoelen rond het zwembad waren dit jaar de blikvangers.
Ook het keukenmateriaal werd weer uitgebreid met handige huishoudspulletjes.
Alles wat versleten of verouderd is wordt stante pede vervangen.

JP en Flo spelen ook vlot in op persoonlijke verlangens wat betreft uitstappen. Ze doen daarvoor in de winterperiode prospectie en blijven zo op de hoogte van nieuwe bezienswaardigheden en/of musea.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
29 december 2013 beoordeeld

Zoek je een B&B, rustig gelegen en een perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan de Périgord Noir, dan moet je hier zijn.
Zij hebben drie uitgeruste kamers. De kamers zijn perfect proper en hebben het nodige comfort.
Prijs-kwaliteit is perfect.
Florence en Jean-Pierre zijn heel vriendelijke en behulpzame mensen.
Florence zorgt voor het frans ontbijt met zelf gemaakte confituur en een verrassingsgebakje erbij.
Jean-Pierre verzorgt huis, zwembad en de enorme tuin.
Beide staan steeds bereid voor de gasten op weg te wijzen, er is zoveel te doen en te zien.
Wij zijn vier nachten gebleven en hadden langer willen blijven.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
25 juli 2013 beoordeeld

We hebben hier 6 nachten verbleven. Dit echtpaar doet werkelijk alles om het je naar je zin te maken. Meneer help je met het uitzoeken van de wandelroutes, onderhoudt tuin en zwembad in uitstekende conditie. Mevrouw zorgt bij elk ontbijt voor een extra. Fruitsla, gebakje, tiramisu,.... Ideaal gelegen in de nabijheid van de bezienswaardigheden van de Perigord Noir. Voor herhaling vatbaar. Klein (enig) minpuntje: Een iets te kleine kamer, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner