Beoordeeld op 12 oktober 2016

Meyrals is een piepklein dorpje met twee hotels. La Ferme Lamy straalt rust en charme uit. Het echtpaar is zeer vriendelijk, de hond is de rust zelve. Mooie kamers in wat ooit de schuren waren, met mooi sanitair. Vanaf het terras en het zwembad kijk je uit over de landerijen.
Je kunt mee-eten met wat de pot schaft (streekgerechten), er is geen echte kaart.

Datum van verblijf: juni 2016
Michel B, Propriétaire van Hotel de la Ferme Lamy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2017

Geachte jullie twee,

Hartelijk dank voor uw sympathieke getuigenis na uw bezoek aan de Ferme Lamy.
We zijn blij om je gevoelens te lezen over de sfeer van ons huis en uw commentaar op deze tijd doorgebracht met ons ... Het is altijd een mooie beloning voor het werk, een grote dank!
Ik kijk ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen,

hartelijk

Beoordeeld op 30 april 2016 via mobiele applicatie

Prachtige plek in de Dordogne, midden in de natuur met eveneens prachtig uitzicht vanaf t grote mooie terras. Hele lieve eigenaren. Goeie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Maar ook om een dag te blijven met een boek en een duik in t zwembad. Echt een plek om naartoe terug te keren. Een paradijsje midden in t groen.

Datum van verblijf: april 2016
Josiane B, Propriétaire van Hotel de la Ferme Lamy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2016

Thank you very much for this very warm advice to us following your recent stay in our hotel.

Hope to see you again.

Michel BEYER

Beoordeeld op 28 augustus 2015

Mooie ligging van het hotel. Vlakbij de 'snoepstad' Sarlat. De kamer is van een gemiddelde omvang. Ontbijt kan binnen of buiten genuttigd worden. Vooral buiten is een feest; op een terrasje naast het fraaie zwembad.
We hebben van de mogelijkheid gebruik gemaakt om te dineren. Een driegangenmenu dat redelijk was.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 29 september 2014

Mooi gelegen,kleinschalig prettig hotel, maar niet goedkoop. De kamers zijn niet echt bijzonder maar het uitzicht is echt wauw. We misten wel koffie en thee faciliteiten op de kamer. De eigenaar is aardig en hulpvaardig. Het ontbijt vonden we prima. Een prima plek om de omgeving te verkennen.

Kamertip: Kamer op de begane grond aan de achterzijde vonden wij goed, had een eigen terrasje met mooi uitzicht richting de bergen in de verte.
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 17 augustus 2014

Het verwachtingspatroon hier lag nogal hoger, zeker gezien de ervaringen van andere gasten en de foto's. Positief: ligging, kamer. Negatief: restaurant gesloten, zonder dat we dat van tevoren wisten. Mensen waren vriendelijk, echter niet zo blij dat het tweede Nederlandse gezin waren die te vroeg arriveerden. Het geheel was ok, maar gezien de prijs (ruim € 200,00 1 nacht) niet in verhouding met het gebodene. We verbleven hiervoor 1 nacht in de Loire, in een prachtkasteel voor ruim € 80,00 minder, wat meer te bieden had.

Tip: bied je gasten na lange reis een drankje of hapje aan, zorg dat je wat kleins te eten kan bieden (pizza, salade?).

Kortom; voor deze prijzen zou ik niet nogmaals boeken.

Datum van verblijf: augustus 2014