Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

Overdag de prachtige omgeving verkennen, 's middags uitrusten bij het zwembad, 's avonds van het hotel genieten, nachts heerlijk slapen in de enorm mooie kamer! Prachtige natuur overal om je heen. Authentieke, indrukwekkende kastelen, steden zo mooi dat er maar weinige van zijn...

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Prima ontvangst, aardige eigenaren. Hele mooie locatie, kleinschalig qua opzet. Super mooi zwembad met voor iedereen een ligstoel en parasol. Daarnaast een voor Franse begrippen royaal ontbijt en een prima kok voor het avondeten. Heel bijzonder en lekker gegeten voor een aanvaardbare prijs!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 1 mei 2017

Op de terugreis vanuit Zuid-Frankrijk verbleven wij in dit hotel. Naast dat het prachtig gelegen is, is ook het hotel ontzettend mooi. De charme van de Dordogne gecombineerd met mooie grote kamers. David en Emilie gaven ons een vriendelijke ontvangst en omdat het restaurant die avond gesloten was ook meteen een lijst met goede restaurants in de omgeving. We vonden het er zo heerlijk en rustig dat we de volgende ochtend besloten nog een nachtje te blijven. Je loopt vanuit het hotel in 5 minuten naar beneden naar de rivier en een mooi stenenstrand. Wij hadden geluk met het weer en konden de tweede dag ook heerlijk bij het zwembad liggen. Niet verwarmd, en zo vlak na de winter dus ijskoud, maar wel prachtig aangelegd en heerlijk om even in te dippen. Ontbijt was goed geregeld maar we misten wat hartige opties, een eitje of een stukje kaas of vlees.
De ligging van het hotel in de streek is ook prettig, je bent snel bij bezienswaardigheden maar ook Sarlat ligt op 15 minuten rijden. Ik ga graag nog eens terug!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 4 november 2016

Wij waren absoluut ontevreden over het onthaal. Onvriendelijk en arrogant. Na een hele dag rijden kwamen we daar aan om 19h. Gezien er ook een restaurant is wilden we iets eten daar. Maar het restaurant was vol zegden ze. We zeiden dat het ons niet uitmaakte hoe laat of wat we konden eten maar we zagen het niet zitten om op zoek te gaan naar een restaurant gezien het hotel nogal afgelegen is. Welk restaurant kan nu niet voor twee personen iets voorzien om te eten! Vooral gezien de prijscategorie van dit hotel! Voor die prijs zijn we een andere aanpak gewend! Ze zegden dat we mochten vertrekken als het ons niet aanstond maar dat ze de kamer toch gingen aanrekenen. Dat hebben we dan ook gedaan!
Misschien een mooi hotel maar met dergelijke aanpak zullen ze snel klanten verliezen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 29 juli 2016

Mooie gerestaureerde natuurstenen boerenhoeve, dus mooi om te zien.
De slaapkamers zijn aangenaam en licht, mede dankzij de manshoge ramen.
Helaas hangt er geen vitrage, dus moet je de gordijnen sluiten, wil je niet gezien worden vanaf het terras
De badkamer is prima. Helaas alleen weer een bad. Dus douchen betekent weer allerlei toeren uithalen.
Maaltijden zijn goed verzorgd.
Ontbijt is te duur, dus hielden wij het bij een ( goede) cappuccino en een croissantje.

Datum van verblijf: juli 2016