Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 99
TravelocityUS$ 99
Trip.comUS$ 105
Orbitz.comUS$ 99
CheapTicketsUS$ 99
TripadvisorUS$ 99
Beoordeeld op 3 februari 2017 via mobiele applicatie

Mooi authentiek gebouw met ruime kamers en gratis overdekte parking tegenover het hotel. Centraal gelegen en goed bereikbaar. Vriendelijk behulpzaam en professioneel personeel. Verzorgd ontbijt. Een aanrader voor een verblijf in Leon.

Datum van verblijf: februari 2017
Luisa Lilieth V, Gerente van Hotel La Perla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2017

Good morning,

It´s really nice to know you did like the hotel and staff. For us is a pleasure to serve our guest in the best way possible. Your review give us the motivation to keep moving forward.

Thanks a lot.

Beoordeeld op 8 maart 2016

La Perla is een oud koloniaal gebouw en ligt in het centrum, op loopafstand van plein met kathedraal.
Service is goed.
Kamers zijn ruim genoeg, netjes en voorzien van airco.
Ontbijt is goed, geen buffetvorm, maar vanaf menukaart.

Datum van verblijf: februari 2016
Luisa V, Gerente van Hotel La Perla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2016

Dear,

Thanks a lot for your opinion, for me is always comforting to know that we have happy clients. Regarding the breakfast it is not served in a buffet, We do prefer to serve based on the client's choice, sometimes We lose a lot of food when we collocate the buffet and in this current world it is a shame to throw food to the garbage.

I wish you as a traveler to have great experiences and always communicate what it is not working in our industry in order to improve touristic services.

Beoordeeld op 10 april 2014

Het bed was ronduit vies vol met haren en de vloerbedekking wordt kennelijk nooit gezogen en was al even vies. De vloerbedekking zat ook nog eens onder de vlekken. De toegezegde compensatie was men de volgende dag al weer vergeten.
Het ontbijt was ronduit mager. Het zwembad mocht amper de naam hebben. Kortom een mooi gebouw op een goede locatie en een goede parkeervoorziening maar daarmee is ook alles wel gezegd.

Datum van verblijf: februari 2014
Beoordeeld op 30 januari 2014

prima hotel in het centrum van de stad, oud klooster, schoon. zeker aan te raden. personeel is vriendelijk. mooi gebouw. 's ochtends fijn ontbijt onder veranda buiten. ze hebben geen gewone thee, helaas, alleen camille thee. de kamers zijn prima, goed bed. zwembadje is heel klein stelt niets voor. in leon zelf is niet heel veel te doen, wel een mooi museum van moderne kunst. je schijnt hier goed te kunnen eten, maar dat hebben wij niet geprobeerd.

Datum van verblijf: januari 2014
Beoordeeld op 6 januari 2013

Genoten van de 3 nachten dat we in Leon waren. We sliepen aan de achterkant van het hotel, dit was zalig rustig. Onze complimenten voor het personeel, altijd vriendelijk, goed Engels kunnen spreken. De kamer had voor ons iets groter gemogen, bijv. met 2 stoelen erbij. Desalniettemin een prima plek om een aantal nachten door te brengen

Kamertip: Vraag om een kamer aan de achterkant
Datum van verblijf: januari 2013