Gratis annuleren tot 12-03-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Hotels.comUS$ 83
Expedia.comUS$ 83
Beoordeeld op 9 februari 2017

Iedere keer weer verrassend wat er achter zo'n gevel zit in de steden van Nicaragua.
Weer een mooi, net en schoon hotel. Het ontbijt is er goed en de kamers zijn ruim met een fijne badkamer. Het hotel ligt vlakbij het plein met de kathedraal waarvan je vanaf het dak een mooi uitzicht hebt.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 8 februari 2017

Niets mis met dit hotel centraal gelegen in het centrum van studentenstad Leon. Kamers zijn schoon en ruim en goede airconditioning. Erg vriendelijk personeel. Voldoende plek om te zitten in een mooi aangelegde binnentuin. WIFI ontvangst hangt af van de plek in het hotel.
Minder dan 5 minuten loopafstand tot de cathedraal.

Kamertip: Kamers aan de overzijde van de receptie zijn rustiger. Op onze kamer aan de voorzijde hoorde je straatgeluiden, gevoel van stadsleven.
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 29 januari 2017

Een eenvoudig hotel in het hartje van de stad. Op slechts 100 meter van het centrale plein. De kamers zijn schoon en voorzien van prima airconditioning. Het ontbijt is inbegrepen en prima. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Niet echt een bijzonder hotel, maar vooral door de ligging aantrekkelijk.

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 oktober 2015 via mobiele applicatie

Simpel maar mooi hotel, grote kamers welke heel schoon zijn. Wanneer het kamermeisje geweest was het wel een speurtocht naar je spullen. Schoenen werden in de kast gezet, toilettafel werd weer ingepakt. Heb toch liever dat je spullen blijven staan zoals je ze achterlaat.

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 februari 2013

Dit hotel ligt ook weer goed centraal maar net buiten het centrum van Leon.
Mooie ruime kamers en leuke huiskamer zitjes in de open ruimtes van het hotel.
Vanuit het hotel makkelijk naar het centrum te lopen.
Vriendelijk behulpzaam personeel, mooie schone kamers, en een goed ontbijt

Datum van verblijf: februari 2013