Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreamsUS$ 63
Agoda.comUS$ 63
TripadvisorUS$ 63
Travelocity
Beoordeeld op 30 december 2017

Uitstekend hotel gerund door een Frans echtpaar. De kamers zijn ruim en voorzien van TV en een tweepersoonsbed. Ruime badkamer en douche! Ook fijn is het zwembad waar je heerlijk kunt vertoeven. Het ontbijt is prima en uitgebreid.

Zeker een aanrader

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 24 december 2017

Tijdens onze reis in Nicaragua was dit veruit het mooiste hotel met zeer schone en ruime kamers en persoonlijke aandacht! De eigenaren en zeker ook het personeel zijn heel vriendelijk en gastvrij. Tours zijn eenvoudig via de receptie te boeken.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 29 november 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is een warm welkom in Leon! De gastheer en gastvrouw, als ook het personeel, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en hebben goede tips. Heerlijk ontbijt! Een mooie kamer, een lekker zwembad om af te koelen en een centrale ligging. Kortom zeker een aanrader voor verblijf in Leon!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

Echt super mooi hotel, rustig gelegen nabij centrum. Een oase met mooie binnenpatio en heerlijk zwembad. Familiekamer was zeer ruim en de kingsize bedden waren voortreffelijk. Personeel was super vriendelijk en behulpzaam met alles. Kortom een echte aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 4 februari 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi koloniaal gebouw op wandelafstand van het centrale plein. Leuke binnentuin en super zwembad. De kamers zijn tip top in orde. Zalige grote bedden, heel goede airco, propere en goed uitgeruste badkamer,.. het ontbijt was ook goed. De Franse eigenaars zijn ook steeds aanwezig om je te helpen indien nodig. Jammer genoeg konden wij maar 1 nacht blijven.

Datum van verblijf: februari 2017