eDreamsUS$ 63
FindHotel
Agoda.comUS$ 63
Beoordeeld op 24 december 2017

Tijdens onze reis in Nicaragua was dit veruit het mooiste hotel met zeer schone en ruime kamers en persoonlijke aandacht! De eigenaren en zeker ook het personeel zijn heel vriendelijk en gastvrij. Tours zijn eenvoudig via de receptie te boeken.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 29 november 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is een warm welkom in Leon! De gastheer en gastvrouw, als ook het personeel, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en hebben goede tips. Heerlijk ontbijt! Een mooie kamer, een lekker zwembad om af te koelen en een centrale ligging. Kortom zeker een aanrader voor verblijf in Leon!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

Echt super mooi hotel, rustig gelegen nabij centrum. Een oase met mooie binnenpatio en heerlijk zwembad. Familiekamer was zeer ruim en de kingsize bedden waren voortreffelijk. Personeel was super vriendelijk en behulpzaam met alles. Kortom een echte aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 4 februari 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi koloniaal gebouw op wandelafstand van het centrale plein. Leuke binnentuin en super zwembad. De kamers zijn tip top in orde. Zalige grote bedden, heel goede airco, propere en goed uitgeruste badkamer,.. het ontbijt was ook goed. De Franse eigenaars zijn ook steeds aanwezig om je te helpen indien nodig. Jammer genoeg konden wij maar 1 nacht blijven.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 6 februari 2016

Gelijk als je binnenkomt word je blij! Een heel warm ontvangst, super mooie locatie met twee patio's waarvan 1 met zwembad. Kamers perfect met heerlijke bedden. Ontbijtbuffet super. Wifi zeer goed overal goed ontvangst.

Kamertip: Een aanrader!
Datum van verblijf: februari 2016