Orbitz.com
CheapTickets
StayForLong
Travelocity
Beoordeeld op 9 februari 2017 via mobiele applicatie

Mooi zicht op het zwembad als je binnenkomt. Kleine binnenplaats en slechts een ligruimte aan het (schaduwrijke) zwembad. Degelijke kamers met goede bedden. Badkamers zijn niet groot, maar gerieflijk en met warm water. Kies voor het ontbijt elders daar dit toch duur is. Goed gelegen en vriendelijk, behulpzaam personeel. Wij verbleven ook in Flor de Sarta. Dit staat terecht op 1.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 4 december 2015 via mobiele applicatie

Dit is een extreem goed onderhouden juweel in Leon. Sinds 2 maanden is er een nieuwe manager die veel positieve energie in het hotel stopt, en continu op zoek is naar verbeteringen. De grootste pluspunten van het hotel zijn de erg koele kamers, het mooie zwembad en de uitstekende service. Leon kan erg warm worden, een lekker zwembad en een koele kamer zijn daarom erg belangrijk. Wij hebben in totaal 8 dagen in hotel doorgebracht.

Personeel spreekt erg goed Engels en is bereid alles voor je uit te zoeken. Ontbijt is prima. Vraag vooral naar extra brood als je meer nodig hebt (zoals ik). Koffie was lekker.

Wij hebben in meerdere kamers geslapen. Beneden stroomt het water uit de douche harder. Alle kamers zijn lekker koel, ook zonder de airco.

Ooit keren wij terug naar dit hotel!

Datum van verblijf: december 2015
Azul Hotel R, General Manager van Azul Hotel & Restaurante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2015

Dear guests, we are really thankful to have such a nice input from you! We are always doing our best in order to make you feel like at home. It was a pleasure for all Azul Team to have you here with us, and therefore we hope to see you next time you come to Nicaragua. Your comment commits us to maintain our standards as high as possible always.
Azul Team wishes you all the best in Christmas and also a Happy New Year!
Best regards,
Vladimir Alonso,
GM.

Beoordeeld op 5 juli 2015

Mooi hotel voor een kort verblijf in Leon. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer schoon met gratis airco, zwembad klein maar fijn. Prima ontbijt met weliswaar beperkte keuze maar wel erg lekker! Kortom aangenaam vertoeven hier.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 18 april 2015 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel in het centrum van Leon. Het is buiten zooo heet maar op de kamer heerlijk koel. En in de tuin met zwembad kan je ook prima de warmte van Leon even ontvluchten. Vriendelijk personeel dat je met alles graag van dienst wil zijn. Ontbijt prima. Keuze uit continental of nicaraguaans. Verder hebben ze ook een keuken die lunch en diner uit serveert. Menukaart ziet er heerlijk uit maar wij gaan toch altijd voor een hapje buiten de deur. Top hotelletje in de categorie tot 70 dollar

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 22 augustus 2014

Ons verblijf in Leon was erg aangenaam, mede dankzij dit prettige hotel. We hebben hier 5 nachten gelogeerd wat er gerust meer hadden kunnen zijn.

Bij aankomst werden we wel verrast. Het hotel was vol geboekt. We hadden al geruime tijd voor ons verblijf geboekt met de vraag voor een tweepersoonsbed. We werden echter in een kamer gezet waar enkel 2 eenpersoonsbedden stonden. Het bleek niet mogelijk te zijn om dit te veranderen. De volgende dag konden we gelukkig van kamer wisselen waardoor we wel een tweepersoonsbed hadden.

Het hotel is erg schoon en het personeel erg vriendelijk. Vooral de restauranttips waren erg goed. Het hotel heeft overigens zelf een lekker restaurant en zeker het ontbijt was heel lekker. Na weken ei te hebben gegeten was de keuzevrijheid in het Azul hotel enorm fijn.

De prijs kwaliteit verhouding was dik in orde. Waar wij wel over verbaasd waren was het feit dat er geen warm water was. Dit is geen groot probleem maar het is wellicht wel fijn om vooraf te weten. Ook op hun website hebben wij het niet gelezen.

Datum van verblijf: juli 2014
AzulHotel R, Manager van Azul Hotel & Restaurante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2014

Bedankt voor jullie review! Fijn om te lezen dat jullie een fijne tijd in Azul hebben gehad. Met het reserveren van de kamer met tweepersoonsbed is destijds een vergissing gemaakt. Gelukkig konden we het de volgende dag oplossen, door jullie een andere kamer aan te bieden. Onze kamers hebben inderdaad geen warm water. Dat is eerder regel dan uitzondering in het warme Leon. We zeggen ook nergens dat we dat wel hebben. Maar we begrijpen dat het wellicht fijn is om van tevoren te weten. We zullen hier aan denken in de toekomst. Bedankt voor de suggestie :)
We hopen dat jullie verder een goede reis hebben gehad in Nicaragua. En hopelijk tot ziens!