Travelocity
eDreams
Orbitz.com
FindHotel
Beoordeeld op 2 november 2017

Het hotel ligt net buiten Leon. We hadden een familiekamer met fan en klamboe. Sfeervol complex met een heerlijk zwembad om na een bezoek in de stad heerlijk in te plonzen. Kamer is ruim, schoon en heeft ook een koelkast. Wat fijn is, want de keuken van het hotel is alleen op "bestelling" open. Je moet dus een paar uur van te voren aangeven of je wilt ontbijten/lunchen of dineren. Vergeet je dit dan kun je heel makkelijk in Leon allerlei restaurantjes vinden of iets uit de koelkast pakken.

Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt. Met smaak gemaakt, maar wel aan de kleine kant en wat prijzig. En je moet een dag van te voren doorgeven wat je precies wilt eten en hoe laat. (misschien lag dit aan dat het laagseizoen was)

Minpuntje vond ik, dat er geen warm water douche was. Gezien de prijs die je betaald zou dat wel erg fijn zijn. (zeker met kinderen)

Datum van verblijf: oktober 2017
Véronique B, Directeur général van Hotel Mariposa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2017

Dear Paula,

First at all, sorry to do not reply in dutch.

Thank you very much for your constructive comment. We already changed the restaurant and the order process.

Best Regards,

Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel in de luwte van Léon. Taxi duurt 5 min (40 cordoba) maar dan heb je ook echt het gevoel dat je buiten de stad zit, alle rust! Bungalows zijn prachtig, zwembad is heerlijk en het personeel is heel gastvrij. De kokkin maakt een heerlijk ontbijt/lunch of diner. Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
Véronique B, Propriétaire van Hotel Mariposa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2017

Hartelijk dank voor uw mooie reactie.
Hoop u snel te zien bij Hotel Mariposa ***

Beoordeeld op 28 januari 2017 via mobiele applicatie

super schone bungalow met buitendouche. behulpzame staf en een mooi zwembad. dat is in Leon geen overbodige luxe gezien de temperaturen. Het hotel ligt net buiten de stad maar voor weinig geld zit je zo in het centrum. De tuin en de bungalows zijn sfeervol en de staf geeft veel informatie en zorgt ervoor dat je je welkom en thuis voelt. Een aanrader voor iedereen die naar Leon gaat.

Datum van verblijf: januari 2017
Veve45, Propriétaire van Hotel Mariposa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2017

Thank you so much Peter!

Beoordeeld op 15 december 2016 via mobiele applicatie

Wauw wauw wauw wat een super accommodatie !
Net buiten het centrum maar meer dan waard.
Kleinschalig, je voelt je meteen thuis. Leuke Franse eigenaren, ontzettend helpfull staf Tnx Lionel en others.
Ik raad deze echt voor 100% aan
Dank je

Datum van verblijf: december 2016

Thank you for this nice comment.
Hope to see you again very soon!

Beoordeeld op 31 januari 2016 via mobiele applicatie

De eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam, ook het (niet-Engels sprekend) personeel super vriendelijk en behulpzaam, vooral het meisje dat meestal achter de receptie staat is echt een schat! De cabinas zijn echt heel tof met openluchtdouche. De locatie is perfect, normaal kiezen we altijd voor iets in het centrum, maar dit keer eens anders gekozen en dat was echt een goede keuze! Net buiten Leon, maar in minder dan 5 minuutjes voor 2 dollar met de taxi in het centrum. Leon is vrij warm, waardoor het heerlijk is daarna een duik te nemen in het zwembad of te relaxen in de hangmat met een boek! Eten in het hotel is heel lekker, echter wel voor Nicaraguaanse prijzen heel duur. De menukaart voor de lunch is hetzelfde als die van het avondeten, vonden wij jammer. Je kan helaas ook niets lekkers kopen in het hotel, een koekje of wat chips. Douche is koud, wat niet heel erg is maar iets warmer was net wat fijner geweest. Wij hebben genoten en is echt een aanrader! De plek heeft iets romantisch :)

Datum van verblijf: januari 2016