Leg de laagste prijs van deze websites vast
Agoda.comUS$ 21
Beoordeeld op 4 november 2015 via mobiele applicatie

Meerdere dagen verbleven. Rustige plek midden in de stad. Twee binnenplaatjes. Een met een tuin en hangmatten en zitplekker en een binnentuin met zwembad en voor goede goedkope ontbijtjes. Kamers waren schoon en ruim. Echt tot rust komen na een dag slenteren door Leon of een excursie.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 28 september 2015

Heb hier 4 nachten doorgebracht, de kamer en het sanitair waren schoon. Er is een loungeruimte en een zwembad. Ontbijt was niet inclusief maar tegen kleine betaling en was prima. Het is een rustig hostel, geen party hostel, wel gezellig! Je kunt er veel excursies boeken en er is een shuttle service. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam!

Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 18 mei 2015

Prima hostel voor een paar dagen! Wij hadden een prive kamer met gezamenlijke badkamer, was erg schoon en netjes! Ontbijt was lekker, receptie vriendelijk en behulpzaam. Leuke trips te boeken, naar onder andere cerro negro!

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 1 februari 2015

De privekamer die we hadden was niet bijzonder maar had wel een lekker warme douche. De gezamenlijke ruimtes zijn mooi en gezellig en het ontbijtje (niet inbegrepen) is prima. Vooral het zwembad vonden wij fijn! Schoon, fris en met ligstoelen; heerlijk. Goede locatie tov het centrum.

Bovendien is er veel te doen in de omgeving. Cerro negro is gaaf en je kunt vanuit Leon ook de mangrove bossen bezoeken in las penitas.

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 9 augustus 2013

5 nachten hier verbleven. De gedeelde badkamers zijn schoon, er wordt heel veel gepoetst in het hele hostel. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Excursies naar Cerro Negro en Telica via het hostel gedaan, met guide Bonny. Bonny deed het erg goed, leuke, lieve, gezellige jongen. De excursies werden goed verzorgd, met goede maaltijden erbij, flessen water mee. En telkens waren wij voor alle andere groepen ter plekke, waardoor je een tijd de top van de vulkaan voor jezelf had. En dat lag echt niet aan ons tempo! ;-) Lazybones is een echte aanrader!

Datum van verblijf: juli 2013