Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 68
Orbitz.comUS$ 68
TravelocityUS$ 68
CheapTicketsUS$ 68
TripadvisorUS$ 68
eDreams
Beoordeeld op 17 november 2016 via mobiele applicatie

Prima locatie op loopafstand van het centrum van Leon. Kamer is prima. Leuk dakterras. Je loopt zo naar alle bezienswaardigheden. Veel leuke restaurantjes in de buurt. Kamer met airco. Ga vooral ook naar de markt en de cathedraal.

Datum van verblijf: november 2016
HotelRealLeon, Director de Recepción van Hotel Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2016

Hello, thanks so much for your comments. Your opinion is very important for us. Always we will waiting for you.

Beoordeeld op 20 maart 2015

De locatie van het hotel is prima ten opzichte van het centrum. Loopafstand. De kamer was zeer voldoende; met airco, maar zonder fan. Ontbijt in de patio. Aardige, behulpzame medewerkers.
Onanks dat de airco lekte, kregen w direct een andere kamer.

Datum van verblijf: maart 2015
HotelRealLeon, Director de Recepción van Hotel Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2015

Agradecemos sus comentarios. Fue un gusto tener la oportunidad de servirle y haberle dado respuesta. Estamos siempre a sus órdenes.

Beoordeeld op 24 mei 2014

Een prima airco-kamer in het centrum van León, met een goede WiFi-verbinding, en een geweldig goed ontbijt. Vriendelijk personeel, dat gelukkig ook Engels sprak. Op het dakterras kijk je over heel Leon uit, naar de vulkanen, vooral 's avonds leuk om te doen. (Nog beter uitzicht heb je trouwens vanaf het koepeldak van de kathedraal).
Hotel Real León is voor ons zeker een plek geworden om naar terug te keren!

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 11 april 2014

Hotel is centraal en rustig gelegen. Geen geluidshinder.
Propere kamers met airco.
Ruime badkamer en douche met warm water.
Mooie binnenplaats waar je ook heerlijk kon ontbijten.
Behulpzaam personeel.Spreken ook Engels.
Mooi dakterras met uitzicht op vulkanen.

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 14 maart 2014

gastvrijheid en service staan op 1. Een verstopte wc (kan altijd gebeuren) betekent onmiddellijk een andere en schone kamer. Een losgeschoten knoop aan de broek, draad en naald zijn er in een handomdraai. Met een prima ontbijt en aangename kamers - met goede bedden en een dito, ietwat krappe badkamer met toilet - is dit hotel een prima uitvalsbasis om het leuke stadje Leon de bezoeken.

Datum van verblijf: februari 2014