Gratis annuleren tot 04-03-21
Orbitz.comUS$ 68
TravelocityUS$ 68
CheapTicketsUS$ 68
Beoordeeld op 20 maart 2015

De locatie van het hotel is prima ten opzichte van het centrum. Loopafstand. De kamer was zeer voldoende; met airco, maar zonder fan. Ontbijt in de patio. Aardige, behulpzame medewerkers.
Onanks dat de airco lekte, kregen w direct een andere kamer.

Datum van verblijf: maart 2015
HotelRealLeon, Director de Recepción van Hotel Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2015

Agradecemos sus comentarios. Fue un gusto tener la oportunidad de servirle y haberle dado respuesta. Estamos siempre a sus órdenes.

Beoordeeld op 24 mei 2014

Een prima airco-kamer in het centrum van León, met een goede WiFi-verbinding, en een geweldig goed ontbijt. Vriendelijk personeel, dat gelukkig ook Engels sprak. Op het dakterras kijk je over heel Leon uit, naar de vulkanen, vooral 's avonds leuk om te doen. (Nog beter uitzicht heb je trouwens vanaf het koepeldak van de kathedraal).
Hotel Real León is voor ons zeker een plek geworden om naar terug te keren!

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 11 april 2014

Hotel is centraal en rustig gelegen. Geen geluidshinder.
Propere kamers met airco.
Ruime badkamer en douche met warm water.
Mooie binnenplaats waar je ook heerlijk kon ontbijten.
Behulpzaam personeel.Spreken ook Engels.
Mooi dakterras met uitzicht op vulkanen.

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 14 maart 2014

gastvrijheid en service staan op 1. Een verstopte wc (kan altijd gebeuren) betekent onmiddellijk een andere en schone kamer. Een losgeschoten knoop aan de broek, draad en naald zijn er in een handomdraai. Met een prima ontbijt en aangename kamers - met goede bedden en een dito, ietwat krappe badkamer met toilet - is dit hotel een prima uitvalsbasis om het leuke stadje Leon de bezoeken.

Datum van verblijf: februari 2014
Beoordeeld op 15 februari 2013

De kamer viel nogal tegen, hij was erg klein. Te basic wat ons betrof.
Wat dat betrof hadden we graag een beter hotel gehad.
We verbleven hier vier nachten.
Verder niets dan lof: vriendelijke mensen, heerlijk ontbijt, leuke binnenplaats en gunstig gelegen.

Kamertip: Helaas..alle kamers zijn even klein. Een kamer boven is wel rustiger dan beneden.
Datum van verblijf: januari 2013