“Zeer zeker de moeite waard ”
Beoordeling van L'Appel de la Foret

L'Appel de la Foret
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in Thenon
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondag 27
Mei hebben wij met vier vrienden l’appel de
La foret bezocht. Wij hebben echt een meer dan leuke middag gehad. De parcours lopen op in moeilijkheidsgraad en na 3 uur klauteren, ziplinen en klimmen waren we behoorlijk moe. Spannend en grenzen overwonnen. Goede duidelijke instructie. Degelijk materiaal en prachtige omgeving. Zeer zeker goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij hebben genoten! Dank jullie wel

Datum van activiteit: juni 2018

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een van de beste klimparken die we ooit bezochten. Mooie en veel verschillende parcoursen, goede instructie (in prima Engels - later bleek er ook nog een Nederlandse instructeur rond te lopen). Veiligheid lijkt hier hoog in het vaandel te staan. Je kunt voor 3 euro handschoenen kopen - heel fijn voor onze dochter die net een flinke blaar op haar hand had.

Voor kleinere kinderen die nog niet kunnen klimmen of al snel klaar zijn is er een klein speeltuintje en wat speelgoed. Er is een fijn schaduwrijk terras met een kiosk waar je oa koffie, ijs en broodjes kunt krijgen.

Enige aandachtspunt: de plaatjes die per piste uitleggen wat de bedoeling is laten plaatjes van een ander beveiligingssysteem (namelijk met twee lussen) zien dan ze nu hebben (met één ring). Dat was in het begin even verwarrend. Het systeem met die ring is trouwens wel heel goed. Je kunt dan nooit meer vergeten je te zekeren.

Datum van activiteit: augustus 2017
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig klimbos met vele leuke parcoursen van eenvoudig tot meer uitdagend. Afhankelijk van hun lengte mogen kinderen moeilijkere parcoursen afleggen.
Met speciale innovatieve zekeringen kun je eenmaal op het parcours nooit meer los tot je bij het einde bent. Met name met kleine(re) kinderen een geruststellende gedachte.
Veel schaduw en nog niet zo druk als sommige andere locaties. Kortom absolute aanrader voor een actieve middag van 3,5 uur klimmen en klauteren.
Prijzen zijn ook gangbaar met tarieven van € 19,- voor volwassenen en € 15,- voor kinderen >1.20 meter

Datum van activiteit: juli 2017
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vier (jong) volwassenen van 18, 19, 24 en 34 hebben wij ons hier heel de middag goed vermaakt. We werden geholpen door een medewerker die Nederlands verstond en Vlaams sprak. Zo gingen we al snel tussen de bomen. Erg leuke ervaring!

Datum van activiteit: augustus 2016
Bekijk meer beoordelingen
27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke ochtend gehad! Ook kleine kinderen (die van ons zijn 6 en 8) konden een aantal parcours prima afleggen. Zeker de moeite waard!

Datum van activiteit: augustus 2016

Reizigers die L'Appel de la Foret bekeken, bekeken ook

Le Bugue, Dordogne
Carsac-Aillac, Sarlat-la-Canéda

In L'Appel de la Foret geweest? Deel je ervaringen!