“Mooi gelegen in de prachtige natuur met zwembad ...”
Villa Les Cepages. Twee luxe villa's met zwembad en speelweide. Gelegen in Sait Julien de Peyrolas
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Mooi gelegen in de prachtige natuur met zwembad en de villa is in zeer nette staat.”
Beoordeeld op 20 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

We hebben een week in deze villa verbleven met 6 personen en genoten van het heerlijke weer en de rust. De ligging is ideaal dicht bij veel pittoreske dorpjes. De rivier de Ardeche ligt zeer dichtbij waar je lekker kunt zwemmen. Maar dit kan natuurlijk ook in het riante zwembad. Alles is aanwezig in de villa en in nieuw staat. We zijn ook een dag naar de kust gegaan waar we binnen 1,5 uur waren met de auto. Ons verblijf was genieten als een koning in Frankrijk!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren