“Prachtvakantie in een prachtomgeving”

Beoordeling van Le Chassigneux

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
I761DVjan ...
2 beoordelingen
“Prachtvakantie in een prachtomgeving”
Beoordeeld op 25 juli 2019 voor een verblijf in juni 2019

Onze vakantie begon met een uitstekende week in huisje La Cave . Het ligt aan een rustig landweggetje en is prima te vinden. Zelfs ons lukte het zonder verkeerd te rijden! We werden hartelijk verwelkomd door Mirella die ons enthousiast wegwijs maakte in ons verblijf. La Cave is een prachtig gelegen gite en is van alle gemakken voorzien. De badkamer is prima en de bedden liggen heerlijk. Een favoriet plekje was de schommelbank onder de walnotenboom met een prachtig uitzicht over de heuvels. Op het fijne grind bij het terras hebben we heel wat gebould. De omgeving is erg mooi. Het is fijn rijden langs de weggetjes waarvan "hun" N141 heel romantisch is. Dat weggetje zwaait en kringelt door een heel gevarieerd landschap met koeien met hun kroost die zich te goed doen aan alles wat de grazige weiden te bieden hebben. Ook de plaatsen in de omgeving zijn de moeite waard. We bezochten o.a. Toulon-sur-Arroux, Digoin, Autun, Bourbon-Lancy en Paray-le-Monial waar we vrijdag een gezellige markt bezochten.
Mirella en Hans zijn heel gastvrij. Ze staan klaar met advies en soms verrassen ze op aardbeien uit eigen tuin of hangt er ineens 's ochtends een zakje met croissants aan de deur. We hebben er een heerlijke week gehad!

Datum van verblijf: juni 2019
27 jul 2019
Dank voor jullie mooie beoordeling. Wij vonden het fijn om voor jullie gastvrouw en -heer te kunnen zijn.
Lodewijk ...
1 beoordeling
“Een geweldig weekend in de Bourgogne”
Beoordeeld op 1 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018

Voor een fantastisch weekend in de Bourgogne hadden we de gite van Hans en Mirella geboekt. Deze gite gaf ons de ruimte en het comfort die het verblijf zeer aangenaam maakte.
De rust, de ruimte en de vriendelijkheid van de gastheer en gastvrouw hebben ons weekend tot een feest gemaakt.
Het ontbijt op het prachtige terras en kijken naar de ondergaande zon. Het gezang van de vogels en de rustig grazende koeien zorgden voor de rust die we zochten.
Kortom we komen weer!

Datum van verblijf: juni 2018
2 jul 2018
Dank voor de beoordeling. Jullie waren fijne gasten. Tot een volgende keer.
Mark B
1 beoordeling
“Wereld weekend”
Beoordeeld op 1 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018

Fantastische plek om met het voetbal team het begin van het WK te bekijken. Geweldige omgeving. Uitstekend gastheerschap van Hans en Mirella. Een aanrader!!

Datum van verblijf: juni 2018
3 jul 2018
Dank voor je beoordeling, Mark. Het was weer geweldig en goed om onder andere omstandigheden met elkaar te zijn.
Asjo2016
Eindhoven, Nederland
Niveau 5 bijdrager
74 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Autenthiek huisje, ongekende rust en prachtig uitzicht!”
Beoordeeld op 2 mei 2018 voor een verblijf in april 2018

Prachtig gerenoveerde 300 jaar oude stal in de heuvels gelegen. Laag plafond op benedenverdieping en even bukken als je binnenkomt. Verder: genieten! Van de complete frisse inrichting, van de heerlijke schommelbank, het werkelijk fantastische vergezicht, de vreselijk aardige en gastvrije Nederlandse eigenaren. Informatie over de omgeving, kaarten, folders en boekjes liggen op de boekenplank. We hebben verder genoten van ons bezoek aan Autun, Cluny, Mont Beveray, allerlei kleine dorpjes en de schitterende (kronkel)weggetjesweggetjes daar naar toe, de privacy, de verschillende terrasjes, de vele vogels en het ontbreken van het geluid van autowegen. Wandelen vanaf het huisje door de geaccidenteerde landerijen en bossen is heerlijk! Luxe supermarkt waar alles te krijgen is op ongeveer een kwartier rijden. Magnifieke week gehad!

Datum van verblijf: april 2018
3 mei 2018
Dank voor deze mooie beoordeling. Jullie waren fijne gasten!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren