Natasdm

Goed hotel

4,0 van 5 bollen16 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Goed hotel, leuke knusse kamer. We hebben er van genoten, ook het ontbijt was goed lekker uitgebreid. Eerst een dagje Amsterdam en dan door voor een overnachting hier is een goede combinatie.

Over het restaurant kunnen we niks zeggen, niet gegeten. Wie weet de volgende keer, want we komen zeker een keer weer overnachten.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
    3.5 km van Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam
    Gratis parkeren
    De cactuskamer, mooie tuin mét jacuzzi en zwembad
      4.0 km van Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam
        4.3 km van Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam
        Zwembad
        Meer hotels in Oostzaan bekijken
        Beoordeeld op 3 juli 2023

Het is een prachtig hotel, mooi ingericht en schoon.
        Eén ster minder omdat het eten mij tegeviel. Ik had lamsvlees besteld maar dit was zó taai dat ik het mes er nauwelijks door heen kreeg. Een groot gedeelte ging dus weer mee naar de keuken. Er wel wat van gezegd, maar geen enkele compensatie! En dat voor deze prijzen...

Kamertip: Geen lamsvlees bestellen!
        Datum van verblijf: juni 2023
        Guest Relations, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2023

Beste Tineke,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, wij waarderen uw feedback zeer.

Wij zijn blij te lezen dat u een plezierig verblijf heeft gehad in hotel Van Der Valk Oostzaan-Amsterdam en dat de inrichting alsmede de hygiëne volledig aan uw verwachtingen voldeed.

Echter vinden wij het spijtig om te horen dat het eten en de service in het restaurant niet goed bevallen is. Wij zullen uw opmerking dan ook bespreken met het restaurant en de keuken.

Nogmaals bedankt voor achterlaten van uw feedback. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Beoordeeld op 9 april 2023 via mobiele applicatie

Van der Valk hotel Oostzaan is een mooi hotel gelegen aan de rand van Amsterdam. Mooie schone kamers met op de bovenste verdieping een fitness ruimte en zwembad. Ontbijt is top zoals bij de meeste hotels van van der Valk. Zeker de moeite waard om nog eens te verblijven als we een weekend naar Amsterdam gaan.

Datum van verblijf: april 2023
        Guest Relations, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2023

Beste Mario,

Bedankt voor uw recente verblijf bij Van der Valk Hotel Oostzaan – Amsterdam.

Wij maken graag van de gelegenheid gebruik u te bedanken voor de perfecte score die u ons heeft gegeven. Fijn om te horen dat de fitness en het ontbijt perfect in orde waren.

Wij hopen u in de toekomst graag nogmaals als onze gast te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 19 maart 2023

Ten onrechte is dit VdValk hotel op de website van Tripadvisor moeilijk te vinden, tenzij je gericht zoekt. Welke normale Nederlander weet dat Oostzaan bestaat en dat daar een hoogwaardig VdValk hotel bestaat?
        Wie zich argeloos op de Tripadvisor website oriënteert op overnachtingsmogelijkheden krijgt veel andere (en met name laagwaardiger) hotelsuggesties opgedrongen. Waarschijnlijk verdient Tripadvisor meer aan het pushen van deze andere hotels. De gebruiker van Tripadvisor wordt evenwel benadeelt.
        Ook dit VdValk hotel is dubbel en dwars z'n geld waard. Doen dus.

Datum van verblijf: maart 2023

Beste Harry,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Wij zijn blij te lezen dat u een plezierig verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij waarderen uw feedback zeer.

Wij hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen in de nabije toekomst!

Beoordeeld op 22 januari 2023 via mobiele applicatie

Van de valk blijft gewoon heel goed! Dat is het eerste wat bij mij opkwam. Na vele jaren te eten bij Schiphol is er eindelijk een van der valk oostzaan.
        Na 4x er te hebben gegeten(nog niet geslapen, dat gaat vast een keer gebeuren) ben ik nog steeds niet teleurgesteld.
        De bediening en receptie zijn vriendelijk en professioneel. Je merkt dat de mensen die werken bij van der valk van een hotel school komen of het stagiaires die weten hoe belangrijk het is om de klant een goed gevoel te geven als ze komen eten.

Van tournedos, sliptongetjes en naar indiaanse curry. Het is echt heel goed, petje af voor alle medewerkers en de koks

Mooi gebouw en een mooie bar naar de hoofdreceptie
        Ik kom hier vaak nog terug als trouwe klant
        Het fijne hiervan is ook dat kinderen(ik was ook als kind) rond kunnen lopen.

Tevens zijn de wc’s ook heel schoon en daarbij het bedje waar we onze baby kunnen verschonen.
        Fijn dat er een staat in de vrouwen wc en mannen wc!

Kamertip: Oostzaan heeft ook een aantal parkeerplekken onder het gebouw. Lekker makkelijk als het regent of als je auto net hebt schoongemaakt
        Datum van verblijf: januari 2023

Geachte heer Lischer,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om een uitgebreide beoordeling te schrijven.
        Wij zijn blij om te horen dat u graag bij ons restaurant dineert en dat het eten alsmede de service altijd in orde is.

We hopen u snel weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 20 oktober 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben in september 2021 voor 1 nachtje in hotel Van der Valk Oostzaan-Amsterdam mogen slapen. Ik kan mij hier niet heel veel meer van herinneren, behalve dat er buiten veel jongeren waren. Doordat ik me niet veel meer kan herinneren kan ik ook geen eerlijke review schrijven. Hierom zal ik alleen de foto’s van het hotel posten. Wat ik wel weet is dat de kamer en badkamer schoon waren en dat vind ik het belangrijkst. Ik geef dit hotel 4 sterren, want ik kan mij ook niet herinneren dat ik het geweldig vond, alleen schoon en een beetje modern.

Datum van verblijf: november 2021