“Lekker Plekkie!”

Gasterie de Bokkereyer
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Sweikhuizen
Keukens: Nederlands
31 mei 2018 beoordeeld

Gezellige plek voor een Lekker speciaalbier na de wandeling.
lekker in het zonnetje genieten, met een hapje en een drankje,

3 april 2018 beoordeeld

Leuk ingerichte zaak met groot terras en speeltoestellen voor de kinderen.
Gezellige uitspanning. De kaart is goed, de bediening alert en vriendelijk. Je kunt er gezellig borrelen en eten. We hebben ons tegoed gedaan aan de streekgerechten, ze waren voortreffelijk. Maar eigenlijk verwacht ik een goede snee bruin brood en geen machinaal gesneden, nog geen vingerdik, sneetje. Ziet wat schamel uit, pas ook niet in het geheel. De prijs is goed, maar daar moet ook een goede levering voor staan. In het geheel, niet slecht.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom hier al jaren. Prachtige ligging, mooie inrichting, lekkere (speciaal) bieren en een prima luch en dinerkaart. Dineren kan alleen op vrijdag, maar altijd leuke “specials”. Een aanrader!

1 maart 2018 beoordeeld

Neven en Nichten bijeen op een zeer koude middag. We genoten van een uitstekend verzorgde koffietafel. Bediening is vriendelijk en gastvrij!

16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was vriendelijk. Al was het wel even wachten voordat de bestelling werd opgenomen. Prijs kwaliteit mbt het eten ligt wat te ver uit elkaar. Ofwel kwaliteit wat omhoog of prijs wat omlaag. Prijzen van drankjes prima. Groot veld voor de kinderen met een klein speeltoestel.

Reizigers die Gasterie de Bokkereyer bekeken, bekeken ook

In Gasterie de Bokkereyer geweest? Deel je ervaringen!