Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 237
travelup.comUS$ 275
Beoordeeld op 14 juni 2022

Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel Management, General Manager van DoubleTree by Hilton Boston Logan Airport Chelsea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2022

Beoordeeld op 23 mei 2022 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel Management, General Manager van DoubleTree by Hilton Boston Logan Airport Chelsea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2022

Beoordeeld op 6 maart 2022

Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel Management, Owner van DoubleTree by Hilton Boston Logan Airport Chelsea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2022

Beoordeeld op 7 februari 2022

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Hotel Management, General Manager van DoubleTree by Hilton Boston Logan Airport Chelsea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2022

Beoordeeld op 2 februari 2022

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Hotel Management, General Manager van DoubleTree by Hilton Boston Logan Airport Chelsea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2022