Leg de laagste prijs van deze websites vast
DoubleTreeUS$ 242
Lol.travelUS$ 320
2 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juni 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel Management, Owner van DoubleTree by Hilton Boston Logan Airport Chelsea, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

2 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel Management, General Manager van DoubleTree by Hilton Boston Logan Airport Chelsea, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beoordeeld op 23 mei 2022 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel Management, General Manager van DoubleTree by Hilton Boston Logan Airport Chelsea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2022

Beoordeeld op 6 maart 2022

Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel Management, Owner van DoubleTree by Hilton Boston Logan Airport Chelsea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2022

Beoordeeld op 7 februari 2022

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Hotel Management, General Manager van DoubleTree by Hilton Boston Logan Airport Chelsea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2022