“Vroeger beter”

Pact 24
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Bekkevoort
Keukens: Belgisch
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kwaliteit van het eten is achteruit gegaan. Het koninklijke van het koninginnen hapje was ver zoek. Geen kip en ongebakken koekje. De zon en de service maakte het enigzins goed.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke zaak , mooi ingericht , we werden vriendelijk ontvangen , correct en geen poespas erbij . We dronken een lekkere huisaperitief , ik at een vegetarische lasagne . Het was lekker . Kortom , een leuke zaak was vooral kinderen hun eigen kunnen zijn .

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang gewacht (zeker een half uur) eer ze ons kwamen bedienen en dat terwijl het niet druk was en we er met 2 kleine kindjes zaten die op tijd hun bed in moeten. koppel voor ons was eerder bediend. Bij het aanspreken van de ober zijn we dan nog eens onbeschoft geantwoord. Tot nooit meer!

18 april 2018 beoordeeld

Verschrikkelijk onvriendelijke en onbeschofte bediening, bestek werd gewoon op de tafel gegooid. Eten onverzorgd en niet echt smaakvol.
Ons zien ze niet meer terug.

26 maart 2018 beoordeeld

Deze zaak heeft zoveel troeven, vooral voor gezinnen met kinderen, een grote speeltuin binnen en buiten, een mooi groot terras, ... spijtig dat het personeel zo kindonvriendelijk is... De blonde dame genoot er duidelijk van toen ze 1 van onze kinderen, onterecht, aan het huilen had gebracht. Toen we gingen informeren over wat er juist gebeurd was reageerde ze heel arrogant en onbeschoft, een oudere collega vond het dan ook nog eens nodig om zijn gal te spuwen over al die drukke kinderen (dan nog niet eens onze kinderen). Ze werken daar duidelijk niet met volle goesting en kinderen zien ze daar liever gaan dan komen. Voor het dessert zijn we doorgereden naar een andere zaak waar de bediening super was. Ons zien ze daar niet meer terug. Een tip aan de eigenaar: zoek nieuw personeel!

Reizigers die Pact 24 bekeken, bekeken ook

Bekkevoort, Vlaams-Brabant

Tielt Winge, Vlaams-Brabant
Tessenderlo, Limburg Province

Scherpenheuvel, Vlaams-Brabant
Diest, Vlaams-Brabant

In Pact 24 geweest? Deel je ervaringen!